BoxerGutt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Jeg har kjøpt meg vitamintilskudd. På pakken står det at det skal tas om morgenen sammen med mat. Men jeg har problemer med å huske dette om morgenen, går det å tas før man legger seg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tas morgen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ta det om morgenen. Jeg tar f.eks. energy ginseng, og da må jeg ta de om morgenen. Jeg ville ikke fått en vitamininnsprøytning og ekstra energi rett før leggetid.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoxerGutt Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ta det om morgenen. Jeg tar f.eks. energy ginseng, og da må jeg ta de om morgenen. Jeg ville ikke fått en vitamininnsprøytning og ekstra energi rett før leggetid.... Så vidt jeg vet, så er vel ikke en tablett med vitaminer, et energitilskudd? :-) Problemet mitt, er at jeg sjelden husker på å ta vitaminer om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De fleste vitaminer og mineraler tas bedre opp på morgenen. Spiser du frokost? I så fall kan du jo sette boksen rett ved siden av der du sitter eller der du lager mat. Du kan også lage en stor lapp til deg selv som du henger opp et sted du MÅ se det om morgenen. Etterhvert vil det bli en vane å ta tilskuddet om morgenen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoxerGutt Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 De fleste vitaminer og mineraler tas bedre opp på morgenen. Spiser du frokost? I så fall kan du jo sette boksen rett ved siden av der du sitter eller der du lager mat. Du kan også lage en stor lapp til deg selv som du henger opp et sted du MÅ se det om morgenen. Etterhvert vil det bli en vane å ta tilskuddet om morgenen. Takk for svaret. Sjelden jeg får i meg frokost, er for trøtt til å spise. Men jeg skal prøve det med lappen, har faktisk ikke tenkt på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.