Gjest har blitt så kjedelig Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 har stått på Lamictal i et par måneder. Jeg føler at jeg har blitt kjedelig. før var jeg alltid sprudlende, som pratet hull i hodet på folk så jeg ble sliten. Var impulsiv og klarte ikke å roe meg. Jeg føler at jeg har blitt helt forandret etter medisinene. Det er bra å ikke være så gira, eller så fryktelig impulsiv hele tiden. det har gitt meg store problemer. men jeg føler meg så kjedelig. Og kreativiteten er som blåst bort. En del av meg er borte. Vil den komme tilbake? Må jeg leve sånn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240851-mister-all-min-kreativitet-av-lamictal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramir Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er jo så individuelt hvordan vi reagerer. Jeg skal fortelle deg hvordan jeg opplever det og kanskje det kan gi deg litt håp. Jeg tar lithium og det første jeg merket var at evighetsmaskinen inni meg ENDELIG gav seg. Følelsene mine har blitt mer ekte og mye renere. Det er jeg som føler og ikke DET. Jeg føler nå jeg har en mulighet til å utvikle meg som et voksent menneske og ikke være evig tenåring. Jeg har slitt med ekstrem seksuell energi og toppen av det er også borte. Nå kan jeg endelig utforske den delen av livet mitt på en god måte også. Min psykiater har tro på undermedisinering når det er forsvarlig. Jeg tar derfor ikke større dose enn at jeg fremdeles har noe å jobbe med og dermed får tilfredsstillelsen av å være sjefen i mitt eget liv. Det jeg tenker om deg og din situasjon er: Kanskje Lamictal ikke er riktig medikament for deg? Kanskje doseringen er feil? Kanskje kreativiteten din har gått i hvilemodus en stund fordi det er noe annet du bør prioritere? Kanskje du skal prøve å uttrykke deg på en ny måte for å stimulere kreativiteten din? Lykke til med prosjektet det er å skape et godt og verdig liv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240851-mister-all-min-kreativitet-av-lamictal/#findComment-1862850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.