Gå til innhold

Nå går det mye bedre.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Nå går det mye bedre med meg,

har dager med litt småangst men ikke mer enn at jeg takler det.

Når jeg tenker på hvor dårlig jeg var i vinter og i vår ser jeg at jeg har hatt en utrolig framgang så heldigvis går det an å få det bedre.

Synes vitaminer og rescuespray har gjort meg sterkere i kroppen i tillegg til Cipralexen og jeg fungerer mye bedre.

Det tok veldig lang tid før jeg fikk hjelp av tablettene så jeg forstår at noen gir opp og tror det ikke hjelper men man må visst være temmelig tålmodig for å få full effekt av Cipralexen.

Det jeg må være forsiktig med merker jeg er sola og varmen,

tåler ikke så mye varme nå og kan ikke ligge å sole meg for da kommer angsten så får jeg heller forsake det og trekke inn i skyggen,bedre det enn å være dårlig.

Håper dere har det bedre også,

for det er mulig å få det bedre SÅ GI ALDRI OPP,om det er aldri så mørkt finnes det lys et sted der framme.

Sommerklem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240856-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-mye-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mirandolina

Hei på deg!

Fint å lese at det går mye bedre med deg,og at du har det ganske posetivt for tiden.

Tror det er tre her nå jeg har lest at det går bedre med,det er posetivt å lese sånt.Håper alle kan si/skrive det en gang :)

Sommerklem igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...