Gjest luoip Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå, så jeg skriver noen ord her, i håp om at noen svarer meg. samtidig så vet jeg at det er jo ikke så mye dere kan gjøre, men da slipper jeg å føle meg så alene. Det er en stund siden jeg sist var her, jeg skrev flere innlegg om mat og følelser..det er en stund siden for jeg har blitt så mye bedre. Jeg har fått tilbake kroppen min, avsluttet psykologtimene mine og får meg jobb etter studiene samt en samboer. Jeg har det fint, men hva er det som plutselig har sjedd?...gradvis merker jeg at jeg går tilbake, jeg tenker mer mat, det har jeg alltid gjort og kommer alltid til å gjøre det, men ikke på denne måten..begynner å ane fare, og jeg klarer ikke å stoppe det... jeg føler kroppen min igjen på en sånn måte at jeg blir kvalm, om jeg kjenner stramme gensere og bukser, jeg blir kvalm...jeg ser mer på kroppen min i speil, føler meg ekkel... og så, det værste, jeg har begynt å spy igjen...ikke så mye, men ... OG jeg har ingen å prate med, her jeg har flyttet er det ingen som vet, samboeren min heller ikke. det var noe jeg ble enig på psykologen min om, at det skulle bli min fortid. Han forige visste det, og dermed ble det sånn at da kunne jeg fortsett med slankingen, for det var liksom ikke noe han kunne gjøre. Og det er etter at jeg ble sammen med min nåværende samboer at ting gikk enda bedere for når man ikke snakker om det og får stempel spiseforstyrret så lettere å fokusere på noe annet, finne andre viktigere ting... men hva nå? her jeg bor nå er det ingen psykolog, ikke det jeg vet om- det er et lite sted...Jeg er ferdig med "søppel" fra fortiden, og jeg har det så mye bedre i hjertet mitt nå...jeg aner ikke hva som skjer... og jeg vil ikke prate om dette til mine venninner, jeg slet dem ut sist, de var så redde for meg osv... jeg må bare få ut tankene mine, er det noen som har erfaring med å ringe IKS? Men jeg vil liksom ikke fokusere for mye på dette heller... jeg er 30 år nå, og det er 3 år siden jeg var et livløst strå... det er nå livet mitt har begynt...er det bare et lite skritt tilbake tro? snufs... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240857-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg vet ikke så mye jeg kan skrive,men hvis du ser noen tråder tilbake står det om bulimi der...og råd du kanskje trenger... Håper det ordner seg for deg,lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240857-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5/#findComment-1861922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.