Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg sliter...virkelig.

ton en od på broligende på torsdag for at ikke samboer sku ta de.jeg ble lagt inn på sykehus.

så ble jeg tilbudt ett opphold på frivillig avd.jeg fortalte de ansatte ang samboers rusproblem...

senere på dagen kom sønnen min og sønnen min på besøk.

jeg ble forbanna pga noe feil personalet sa og reiste hjem.

dagen etter var jeg og samboer på møte med overlegen,hun konferete samboer for at han var blitt oppfattet ruset da han besøkte meg dagen før,han klikket og truet med og knuse overlegen sitt kontor,jeg fikk han ut...

senere ville overlegen beklage mot samboer hva hun hadde beskylt han for,men samboer nektet og komme inn på kontoret...

da vi var på vei hjem ringte min far meg og sa at faren til sønnen min var blitt oppringt og bedt om og hente han...

nå er alt jævlig,jeg vet ikke når jeg får se sønnen min igjen,føler jeg ikke kan stole på psykhuset og min samboer...

jeg har det såpass vanskelig at jeg dro tilbake til psyk,men fikk totalt panikk og dro hjem,der oppdaget jeg at samboer har løyet for meg igjen...

orker ikke mer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240896-hvem-kan-man-stole-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel egentlig enig i at sønnen din ikke kan være hos dere i dette kaoset? Håper faren hans klarer å ta godt vare på ham, hvis ikke bør dere be barnevernet om hjelp.

Synd at du ikke klarer å benytte deg av det tilbudet du har fått om hjelp på psykehuset, kanskje du kan ringe dem i morgen og be om å få gjøre et nytt forsøk ?

Du er vel egentlig enig i at sønnen din ikke kan være hos dere i dette kaoset? Håper faren hans klarer å ta godt vare på ham, hvis ikke bør dere be barnevernet om hjelp.

Synd at du ikke klarer å benytte deg av det tilbudet du har fått om hjelp på psykehuset, kanskje du kan ringe dem i morgen og be om å få gjøre et nytt forsøk ?

jo er enig i det og ja sønnen min har det bra hos faren sin.men det har vært mine foreldre som har hatt han og samboer tok han bare med opp på besøk.

jeg har plass på avd ennda...men jeg stoler ikke på de..

jo er enig i det og ja sønnen min har det bra hos faren sin.men det har vært mine foreldre som har hatt han og samboer tok han bare med opp på besøk.

Hvorfor stoler du ikke på avdelingen?

Hvor stor er sjansen for at du får orden på livet ditt selv?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...