Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hva slags valg? valg om du skal flytte fra ham? hva med midlertidig bosted, har du noen du kan bo hos til du finner noe eget? når er terapien oppe og sviver igjen?

*krysser fingrene for deg*

om jeg forlater samboer,fastlegen mer hjem på t er så vondt.alt er så mye rot,jeg vet ikke om jeg skal dra opp igjen på psyk avd,selv om jeg ikke stoler på de og får panik der oppe ogmå dra igjen...alt er bare så vondt..

hva slags valg? valg om du skal flytte fra ham? hva med midlertidig bosted, har du noen du kan bo hos til du finner noe eget? når er terapien oppe og sviver igjen?

*krysser fingrene for deg*

om jeg forlater samboer,fastlegen mer hjem på t er så vondt.alt er så mye rot,jeg vet ikke om jeg skal dra opp igjen på psyk avd,selv om jeg ikke stoler på de og får panik der oppe ogmå dra igjen...alt er bare så vondt..

Ja, du må ta et valg.

Sannsynligvis vil du ha størst mulighet til å komme ut av kaoset ved å dra til sykehuset og bestemme deg for å bli der selv om du skulle på angst og panikk.

Det ser ut til å være for mye kaos rundt deg nå til at fastlegen alene kan hjelpe deg gjennom dette.

Prøv om du kan klare å ta vare på deg selv ved å be avdelingens personale om å hjelpe deg gjennom denne perioden.

Selv om de ikke kan gi deg enerom, så kan de kanskje hjelpe til med å finne måter du kan få skjermet deg på dersom du har behov for å være alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...