Gå til innhold

Hvordan klarer man å være sammen med en person man er sint på?

Anbefalte innlegg

Gjest kontrollert kvinne

Jeg er sint på en person jeg skal være sammen med noen dager men jeg tør ikke fortelle det til vedkomende. Jeg ser ingen konstruktive løsninger. Jeg blir bare veldig sint i nærheten og holder meg sammen for å ikke slippe det ut. Det passer ikke nå og jeg tør ikke. Fins det en teknikk for å dempe det?

Fortsetter under...

Gjest kontrollert kvinne

Det eneste som hjelper er å snakke med personen,få det ut,ellers blir ditt sinne bare enda verre...vil jeg tro.

Ta det opp,ordne opp og bli ferdig med det.

Ja, men det passer som sagt ikke nå.

Annonse

Gjest også sinna

Tør du skrive til vedkommende om hvorfor du er sinna, da? Eller kanskje du kunne få det ned på papiret sånn for deg selv, prøve å bearbeide sinnet på den måten?

Jeg pleier å skrive ned det jeg er sinna på. Ikke alltid jeg "offentliggjør" det, men jeg føler at jeg i alle fall får lettet litt på trykket.

Må du være sammen med denne personen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...