Gå til innhold

cipralex - hvor rask virkning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bugge -jenta

Ja, det er nok til å merke bivirkninger. Søvnløshet, hodepine, tretthet o.l blant annet. Har du mye bivirkninger kan en gjerne vente et par uker før en går opp til 10 mg.

Ingen grunn til å gjøre opptrappingen til verre enn den trenger å være.

Virkning kan også komme fort for noen, mens det tar lengre tid for andre. Så man må rett og slett bare se hvordan den virker på en selv. Håper den gir deg hjelp. Jeg synes det er en god medisin for meg. Lykke til.

vennlig hilsen

Jeg merket bedring etter et par uker. Gikk første uka på 5 mg. og økte til 7.5 mg. noen dager før jeg fortsatte på 10 mg. Jeg hadde ingen bivirkninger i det hele tatt.

Det som jeg synes var negativt med denne behandlingen var at etter 6-7 mnd. avtok virkningen og da hadde jeg valget mellom å øke dosen eller slutte, jeg valgte det siste for tenkte at det kanskje kom til å fortsette sånn framover at jeg måtte øke og øke......det hadde jeg ikke lyst til.

Tar forøvrig Sobril -ved behov- og synes nok det fungerer best for meg.

Lært meg å leve med min angst på en måte, akseptert den og andre plager (muskelplager) og gjør til enhver tid det beste ut av situasjonen )med mye trening som gjør veldig godt) og føler dermed å ha god kontroll over livet mitt.

Lykke til!

Hei !

Tips !

Ikke fokuser på bivirkningene, de er små og svært sjelden noe å bry seg om.

Jeg hadde ubetydelig kvalme et par dager, deretter ingen ting.

Begynte i februar. Har det bra nå. Du vil oppdage at du blir bedre, men dårlige dager får du allti uansett.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...