Juvena Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! Jeg er en 25 år gammel jente, som håper du kan hjelpe meg. Vurderer om jeg bør søke profesjonell hjelp.. Det ene problemet mitt er at jeg ikke klarer å forelske meg. Jeg vil virkelig etter å ha vært singel halvannet år, men mister fort interessen. Det har seg sånn at de forholdene jeg har hatt før har guttene alltid vært sykelig sjalu og kontrollerende. Særlig min siste kjæreste som jeg var sammen med i to år. Han var vel det man kan kalle en psykopat, og hadde meg rundt lillefingeren. Jeg er en veldig oppegående jente som ikke er redd for å si ifra om jeg blir behandlet dårlig. Men når det kommer til å falle for såkalte bad boys, da er jeg svak. Vet ikke om det er spenningen eller hva. Han kalte meg hvertfall for stygge ting hver dag, skulle kontrollere alt jeg gjorde. Jeg fikk bare snakke med noen få venninner og familien. Han løy om alt han gjorde, og jeg ble bare mer og mer deppa. Men han lovet hele tiden bot og bedring...kjærlighet gjør jammen blind..når jeg tenker på han i dag blir jeg så sinna..føler hat for alt han har gjort mot meg og ødelagt for meg. Etter dette ville jeg bare være alene... Har begynt å date gutter etterhvert, og nå har jeg satset på de snille guttene. Men det er spennende helt til jeg får de på kroken, da dumper jeg de. Har hatt et par "perfekte" gutter som har vært betatt av meg, men jeg har trukket meg.. føler jo ikke noe for disse guttene, og det gjør meg fortvila. Har lest mye om dettte, og det sies at det kan komme fra barndommen, noe uoppgjort med f.eks far. Men jeg har jo verdens beste foreldre!! Det andre jeg sliter med er at jeg får veldig dårlig samvittighet for ALT. Og syns at alt er vemodig og trist. At tiden går, at foreldrene mine blir eldre og besteforeldre dør. Klarer ikke akseptere dette. Tenker bare masse på døden og det skremmer meg. Blir helt kvalm av tanken på at jeg kan miste foreldrene mine om noen år. Tenker på dette hver kveld når jeg legger meg. Vet at mamma også er sånn, blir fort melankolsk. Følelsesmenneske og gråter lett.. Dette er slitsomt og vondt.. Hva synes du jeg bør gjøre? Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241127-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.