Gå til innhold

Seroquel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt med Seroquel, 50 mg til å sove på. Jeg fikk det mens jeg var innlagt, og har nå fått med meg resept hjem. På Felleskatalogen.No står det at man kan gå opp i vekt, som bivirkning. Noen som har opplevd dette, i såfall, hvor mye? Gjelder dette for såpass lave doser?

Og én ting til (utdrag fra Felleskatalogen).

'Pakninger og priser: 25 mg: Endose: 100 stk. kr 550,30.'

Koster de faktisk så mye? Isåfall blir jeg sjokkert.:\

Skrevet

jeg la på meg av seroquel ja, for å være ærlig fikk jeg akutt bulimi av dem. stappa i meg så masse mat at jeg bare måtte spy den opp. Gikk likevel ikke ned, men greide liksom holde det i sjakk. Men da var bmi allerede 30 så var bare å slutte på den, da ga det seg. Men jeg brukte 300 mg. Ikke sovnet jeg av den heller. Fikk kriblinger i beina.

Har sett mange som går opp i vekt av seroquel.

Men det er jo bare å prøve, får du matkick av den, er det bare å slutte :-)

Skrevet

jeg la på meg av seroquel ja, for å være ærlig fikk jeg akutt bulimi av dem. stappa i meg så masse mat at jeg bare måtte spy den opp. Gikk likevel ikke ned, men greide liksom holde det i sjakk. Men da var bmi allerede 30 så var bare å slutte på den, da ga det seg. Men jeg brukte 300 mg. Ikke sovnet jeg av den heller. Fikk kriblinger i beina.

Skrevet

Skrevet

Hei.

Jeg har gått på Seroquel i ett år nå.Lav dose jeg også. For å få sove roligere om natta.

Jeg har ikke lagt på meg, ei heller fått mat- kikk.

Prisen...Hm...neida, ikke så dyr, om du får den på blå resept.

Skrevet

sulten døgnet rundt, matkick som f, og 30 kg tyngre. men rolig i hodet...

Skrevet

Hei! Jeg hentet ut i dag. Kostet meg bare rundt 200, og det var en grei pris. Selv om når jeg ringte, sa damen i telefonen at det kostet rundt 500. Men fikk den på blå resept da, og i morgen er jeg oppe i frikort, så da blir det ikke så dyrt. Håper for guds skyld at jeg ikke går opp, som jeg gjorde av Tolvon.

Takk for svar! :)

Skrevet

Hei! Jeg hentet ut i dag. Kostet meg bare rundt 200, og det var en grei pris. Selv om når jeg ringte, sa damen i telefonen at det kostet rundt 500. Men fikk den på blå resept da, og i morgen er jeg oppe i frikort, så da blir det ikke så dyrt. Håper for guds skyld at jeg ikke går opp, som jeg gjorde av Tolvon.

Takk for svar! :)

Når du har fått frikort betaler du ingenting for Seroquel på blå resept. Det gjør i hvert fall ikke jeg.

Når det gjelder vekt var jeg så redd for å legge på meg at jeg har gått ned. Trim hver dag og snopeforbud, det har ikke vert lett.

Men i dag har jeg noe å feire så skal skeie virkelig ut! :)

Skrevet

Hei.

Jeg har gått på Seroquel i ett år nå.Lav dose jeg også. For å få sove roligere om natta.

Jeg har ikke lagt på meg, ei heller fått mat- kikk.

Prisen...Hm...neida, ikke så dyr, om du får den på blå resept.

Jeg gikk opp ca 12 kg på den. Men jeg gikk da på 800 mg. Personlig synes jeg zyprexa er en mye bedre medisin. Men seroquel er veldig bra for folk som ikke får sove. Husker den dagen jeg skulle kjøre bil når jeg hadde tatt seroquel i bare et par dager. Jeg har seriøst aldri vært så redd. Men det merket jeg ikke før jeg hadde kommet halvveis, var rett og slett redd for å sovne bak rattet. Huff, burde ikke kjørt, men det kom plutselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...