Gå til innhold

Kjærlighet, runde dager og håp for fremtiden:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, mine nettvenner på psykiatri, jeg skal i dag ut og feire 15 års bryllupsdag. Det er ganske så utrolig, og på mange måter er det et lite under at vi fortsatt vil være sammen etter alle tilleggs utfordringene vi har hatt med fysisk og psykisk sykdom. Det har ikke vært like lett alltid, noe ingen langvarige forhold er til enhver tid, men det går nå an å få det til.

Så nå håper jeg på at de 15 neste åra skal bli mindre preget av sykdom, og atvi skal få fine år fremover.

Skål for kjærligheten som er så mye mer enn følelser.

Tripper opp på badet med høyhelte sandaler....

Skrevet

Gratulerer!!!! Nesten så jeg må ta et lite glass vin i kveld for dere! :)

*skål&klem*

Skrevet

Gratulerer så mye - og lykke til med de neste 15.

Selv har jeg 27 års fartstid i mitt ekteskap så noen ganger går det å holde ut i gode og onde dager.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Gratulere så mye :)

Håper dere får en fin dag,og masse lykke til videre sammen i fremtiden!

Klem fra meg :)

Gjest Rosalind
Skrevet

Gratulerer :)

Koslig innlegg. Jeg ønsker deg og din utkårede alt godt.

Jeg har vært sammen med samme mann i 31 år.....

er gift med han....:o)

Det har vært berg og dalbaner og mye godt og mye vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...