Gå til innhold

litt vanskelig situasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et uhåndterlig sinne på gang. Og blir litt småparanoid i tillegg. angst. Hva er best å gjøre da? Tenker å stenge meg litt inne holde meg i ro og ikke skremme andre.

Skrevet

Kanskje lære deg empati? Det virker jo som du har litt av det iallefall når du sier du ikke vil skremme andre...

Ellers finnest det jo medesiner som kan dempe plagene dine.

Skrevet

Kanskje lære deg empati? Det virker jo som du har litt av det iallefall når du sier du ikke vil skremme andre...

hvordan kan det å lære empati dempe angst og aggresjon? Med andre ord, det å ha det jævlig.

Tror det er lite sammenheng der.

Personen har det nok allerede siden h*n vil holde seg inne og ikke skremme noen:-)

Skrevet

hvordan kan det å lære empati dempe angst og aggresjon? Med andre ord, det å ha det jævlig.

Tror det er lite sammenheng der.

Personen har det nok allerede siden h*n vil holde seg inne og ikke skremme noen:-)

Folk som er aggresive mot andre uskylde mangler nettopp empati. Men det er selvfølgelig stor forskjell på om en lar aggresjonen gå utover andre eller en holder den for seg selv.

Skrevet

Folk som er aggresive mot andre uskylde mangler nettopp empati. Men det er selvfølgelig stor forskjell på om en lar aggresjonen gå utover andre eller en holder den for seg selv.

ser ingen ting i escapes innlegg som tyder på at h*n lar aggresjon gå ut over andre! Tolket det heller til at h*n hadde det jævlig, mange føler seg aggressive når de har det vondt. Det vil ikke si de mangler empati:-)

Syns liksom ikke svaret ditt ga trådstarter noe vettugt svar "lær deg empati", var kanskje ikke det som var problemet.

:-)

Skrevet

Det er mulig jeg skulle hatt mer empati. Er veldig redd for å påvirke andre når jeg er som dette derfor holder jeg meg borte som best jeg kan.

Skrevet

kom deg ut i frisk luft.. gå deg en lang tur. løp, jogg, svøm, dans, driv med boxing osv. event hugg ned et tre.

Skrevet

lære seg empati? sinne er sunt, viktig og ytterst nødvendig. problemene oppstår når man skal til enhver tid ta hensyn til gud og hermann og stenge alt inne.

Skrevet

kom deg ut i frisk luft.. gå deg en lang tur. løp, jogg, svøm, dans, driv med boxing osv. event hugg ned et tre.

Takk for begge svarene.

Skrevet

Det er mulig jeg skulle hatt mer empati. Er veldig redd for å påvirke andre når jeg er som dette derfor holder jeg meg borte som best jeg kan.

Det viser jo at du har empati visst du innerst inne vet at du isolerer deg i slike perioder for andre sin skyld. Men hva tenker du når du blir så sint? På hvilken måte har dette gått utover andre? Hva har du angst for? Klarer du å svare på dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...