Gå til innhold

Kløe i håndflaten


lurerpaanoe1365381009

Anbefalte innlegg

lurerpaanoe1365381009

Hei,

I en periode nå så har jeg hatt kløe inne i den ene hånda og jeg lurer veldig på hva det kan være. Det virker som det er små uthevinger på ca en halv millimeter i diameter som begynner å klø og etter at jeg har klødd har jeg nå fått et område med hard hud som også klør... Hele området er på ca 2.5 cm i diameter. Noen gode tips om hva det kan være/hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg sliter med det samme problemet. Har hatt det i ca 2 mnd nå og det begynte med bare noen få flekker, men har utviklet til flere og det ser ut til at de kommer forskjellige plasser i hånden. Har også fått flekker under foten. Det klör så fryktelig, spesielt om natten. Har ikke fått noe svar fra legen enda om hva det kan väre. Har sökt selv på forskjellige steder for å finne ut noe, men finner ingen ting. Vil önske deg god bedring og håper du får hjelp med problemet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...