Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå...

Må det bare bli nok,

Det er folk her inne som lurer på hvilke bivirkninger tablettene tar form på, som har bedre viten enn meg, hvordan de virker...

Kan dere ikke bare la legen, i samråd med dere ta dette standpunktet?

Det betyr jo ingenting hva vi sier her sånn "egentlig"...

gjør det vel.......?????

Noen roper høyere for oppmerksomhet enn andre,

men vi er alle ute etter det samme...det å bli godtatt/elsket..osv.

Ingen her inne har verken grunn til å tro at de blir gale, gjemme seg bak sin angst. Alle er verd like mye.

Jeg blir så lei meg hver gang jeg ser nye navn her inne..er ikke så aktiv, men jeg følger med!!!

klem

Skrevet

Side jeg er i gang.. så kan jeg si at for min del så er jeg på 30 mg Cipralex, tar beroligende i tillegg (Vival/Stesolid) Osv....Men jeg å si...det er lettere med fulle folk...

klem

Skrevet

Side jeg er i gang.. så kan jeg si at for min del så er jeg på 30 mg Cipralex, tar beroligende i tillegg (Vival/Stesolid) Osv....Men jeg å si...det er lettere med fulle folk...

klem

poenget var?

Skrevet

Poenget var at jeg blir trist hver gang jeg ser nye navn her inne, det er tungt å se at så mange har store problemer...jeg var full når jeg skrev innlegget og ser nå at poengene ble borte.

Det andre jeg vil påpeke er at mange ikke stoler på sin lege/psykolog...dermed vil ikke medisinene virke som de skal-tror jeg.

Det var ikke meningen å rope så høyt her inne, det beklager jeg....jeg var vel mest lei av å ha det kjipt selv...men jeg skal komme meg ut av det!! Og det håper jeg alle dere andre klarer også.

klem

Gjest Mirandolina
Skrevet

Poenget var at jeg blir trist hver gang jeg ser nye navn her inne, det er tungt å se at så mange har store problemer...jeg var full når jeg skrev innlegget og ser nå at poengene ble borte.

Det andre jeg vil påpeke er at mange ikke stoler på sin lege/psykolog...dermed vil ikke medisinene virke som de skal-tror jeg.

Det var ikke meningen å rope så høyt her inne, det beklager jeg....jeg var vel mest lei av å ha det kjipt selv...men jeg skal komme meg ut av det!! Og det håper jeg alle dere andre klarer også.

klem

Enig med deg i den,trist at så mange sliter..

Håper det ordner seg for alle en gang :)

Klem til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...