22årgammel Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg tror jeg er iferd med å bli syk igjen. Kjken enner igjen tegnene. SLITEN, deprimert, tung, lett irritert/sint. I fjor sommer lå jeg nesten bare å sov hele tiden, hele dagen. Men det gjør jeg ikke nå lenger, men jeg klarer bare såvidt å være våken ut dagen. Jeg er også aktiv, er mye ute sammen med venne, eller går tur me tantebarnet mitt, eller jeg slapper av sammen med andre med f.eks en film eller noe. Likevel er jeg sliten og deprimert. Egentlig er jeg vel redd for å dø, men det er på nære nippen at jeg gjør noe drastisk. Hva skal jeg gjøre da? Jeg sover dårlig om natten også. 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 få time til fastlegen.. går du på meds ? psykolog eller noe? 0 Siter
22årgammel Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 få time til fastlegen.. går du på meds ? psykolog eller noe? Går til psykiater.... 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Går til psykiater.... Hva med meds? H*n kan skrive ut. Hvis dette har skjedd før. Så kanskje verdt å prøve.Lette litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.