Gjest Zahara Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 tenkte såvid på å prøve lamictal uten smak. lamictal fungerer jo.. bare jeg får det ned.. Men de løser seg jo så fort opp så når jeg brekker meg.. så er det gjort.. Litium kan jeg bare ikke bruke, fikk så enormt med vann i kroppen, og det gikk ikke over, og magen ble jo vrak.. har lurt litt på orifiril.. de klarer jeg i det minste å svelge.. også må jeg ordne med søvnen. og prøvde noe.. 2 vival og en sobril, og jeg sovnet så godt og deilig uten å bli dopa, og våknet uthvilt.. Men får jo ikke en eneste sobril engang så kan se lenge etter den løsninga.. Men kanskje det er verdt å prøve melatonin. har sluttet hos psykologen som mente piller ikke var noe for meg.. Og er på leting etter lege.. Får snakke med legen på psykehuset til uka.. Gud vet hva som skjer. 0 Siter
Gjest NoNickToday Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Orfiril er jo verdt et forsøk da? Eller har du prøvd det før? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.