Gjest kan noen forklare? Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke kan få forsøke maxdose på Cipramil etter et halvt år uten noen særlig merkbar effekt? Hva er det med denne typen medisin, kan jeg bli syk hvis jeg får FOR høy dose, hva kan skje? Er det noe som er farlig ved og gi voksne stor dose? Jeg bruker 40mg nå, men har lyst til og forsøke 60 mg. Jeg har så lyst til og bli bedre av depresjonen.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det er ingen fornuftig grunn (ut fra det du skriver) til at du ikke kan forsøke 60 mg som forøvrig ikke er en særlig stor dose. Tilsvarer Cipralex 20 mg. 0 Siter
Gjest kan noen forklare Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det er ingen fornuftig grunn (ut fra det du skriver) til at du ikke kan forsøke 60 mg som forøvrig ikke er en særlig stor dose. Tilsvarer Cipralex 20 mg. Tusen tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.