Gjest har et spørsmål Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg sluttet med cipramil for en stund siden og har fått tilbakefall av angst. Jeg greier stort sett å kontrollere den, men i de tyngste stundene har jeg tatt vival som jeg har liggende. Jeg bruker det veldig sjelden, og jeg lurer på om dette er greit fordi jeg tror at jeg skal få tak på angsten selv. Jeg er aktiv og utadvendt og angsten har ikke endret på det som den gjorde da jeg begynte først på cipramil 0 Siter
thinkerbell Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 vival _kan_ trigge angst. hvilket vil si at selvsagt er det ok å kvele de verste anfallene med en vival, men forsøk heller å finne en annen måte å mestre dem på. 0 Siter
inkink Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 vival _kan_ trigge angst. hvilket vil si at selvsagt er det ok å kvele de verste anfallene med en vival, men forsøk heller å finne en annen måte å mestre dem på. Min opplevelsen er at cipralex trigger angst. Kan takke dem for at jeg i dag har panikkangst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.