Gå til innhold

Har øket Cipralex

Anbefalte innlegg

Hei.

Har gått flere m,n,d på 15mg Cipralex men har vært mye urolig og har hatt en del angst i det siste,sikkert p,g,a ting som har skjedd rundt meg som sykdom i familien og vennekretsen.

Nå har jeg på eget inesiativ øket til 20mg,det kan vel ikke være farlig NHD?har vært oppe i 20 tidligere men følte meg litt overmedisinert så jeg gikk ned til 15 igjen.

Tenkte å prøve igjen for i de verste periodene har jeg brukt vival sporadisk og vil helst slippe det.

Ha en god dag

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241663-har-%C3%B8ket-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som deg går jeg på 15 mg og føler meg også litt overmedisinert på 20 mg, men farlig tror jeg absolutt det ikk er når du tåler 15 mg slik jeg gjør. I mitt tilfelle har jeg ikke holdt ut lenge heller, så det er mulig jeg kunne kommet over bivirkningene. Hodepine var verst for meg.

Men det er ikke farlig, og blir dte for ubehagelig, får du heller gå ned igjen. Håper det går seg til:o)

Som deg går jeg på 15 mg og føler meg også litt overmedisinert på 20 mg, men farlig tror jeg absolutt det ikk er når du tåler 15 mg slik jeg gjør. I mitt tilfelle har jeg ikke holdt ut lenge heller, så det er mulig jeg kunne kommet over bivirkningene. Hodepine var verst for meg.

Men det er ikke farlig, og blir dte for ubehagelig, får du heller gå ned igjen. Håper det går seg til:o)

Hei.

Ser ut til at det foreløbig går greit.

Har hatt det mye bedre i det siste men skjer det noe ser jeg at jeg ramler litt ned.

Tenkte jeg skulle prøve med 20mg en stund og se hvordan det fungerer.

Går det bedre med deg nå eller sliter du like mye?

Klem fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...