Gå til innhold

Jeg betaler ikke hos behandler?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer24

Hei.

Jeg er en jente på 24 år som har gått i behandling hos psykiater siden jeg var 18 år.

Jeg ble innlagt først på somatisk sykehus for selvmordsforsøk og videreført til psykiatrisk sykehus.

Der ble jeg tildelt en psykiater som jobbet på en poliklinikk.

Jeg har aldri betalt og når jeg kommer i skranken og jeg skal betale ( i starten av året ) ser de i papirene mine og sier jeg ikke skal betale.

Hvorfor ikke?

Lurer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241679-jeg-betaler-ikke-hos-behandler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurer24

du har kanskje allerede fylt kvoten for egenandel?

Jeg har ikke brukt egenandelskortet.

Dvs, kun hos fastlegen min og medisiner. Men jeg har aldri brukt det hos behandler og betalt der for å fylle det opp.

Jeg har diagnosen bipolar 2 lidelse, anoreksi og PTSD.

Men har alltid møtt til behandling og aldri latt være.

Det har ikke vært et problem for meg.

Får dårlig samvittighet når jeg ikke betaler mens andre må det:-(

Gjest slapp hos legen

Jeg har ikke brukt egenandelskortet.

Dvs, kun hos fastlegen min og medisiner. Men jeg har aldri brukt det hos behandler og betalt der for å fylle det opp.

Jeg har diagnosen bipolar 2 lidelse, anoreksi og PTSD.

Men har alltid møtt til behandling og aldri latt være.

Det har ikke vært et problem for meg.

Får dårlig samvittighet når jeg ikke betaler mens andre må det:-(

Nå forstår jeg,det er diagnosen din PTSD,for når jeg tenkte på det, sa en fysioterapeut til meg "Diagnoser er noe dritt,men fordelen med din er at du får gratis behandlig hos oss"

Annonse

Gjest lurer24

Nå forstår jeg,det er diagnosen din PTSD,for når jeg tenkte på det, sa en fysioterapeut til meg "Diagnoser er noe dritt,men fordelen med din er at du får gratis behandlig hos oss"

Men jeg fikk ikke den før etter 3 år i behandling?

Og betalte ikke før da heller...

Jeg betalte heller ikke de første årene jeg gikk på poliklinikken. Kanskje det hadde noe med at jeg ikke ville dit. De rett og slett maste på at jeg skulle komme. Men da fikk jeg vite at jeg slapp å betale på grunn av svak økonomi. Å jeg var absolutt ikke psykotisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...