Gå til innhold

lever jeg et kjedelig liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt om noen menn som driver sånne sosiale innebandylag og sånt. Har forsøkt å se etter noe slikt her jeg bor, men jeg finner ikke noe. Hvis det finnes så er det vel noe privat, slik at det er vanskelig å få greie på hvis man ikke kjenner noen som kjenner noen. Kanskje?

Har ikke jobben din bedriftsidrettslag? Kan feks ha bowlinglag, skytterlag, innebandy osv..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

5

• flisa

3

• Anonym 82

3

• Liliaceae

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Myrthel
Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å lese masse noveller, og også dikt. Det finns veldig mange ulike typer av begge deler.

Da trenger du nemlig ikke å konsentrere deg så lenge om gangen.

Eller hva med å skrive en selv?

Jeg senser at du er en hyggelig person, gjennom det du skriver her. Håper du slipper andre mennesker inn på deg da, så de får lov å blir kjent med deg!

:-)

Å, tusen takk det var da pent sagt.

Gjest Myrthel
Skrevet

Har ikke jobben din bedriftsidrettslag? Kan feks ha bowlinglag, skytterlag, innebandy osv..

Åja, det skulle vi hatt! Men det har vi ikke desverre.

Både bowling og innebandy er kult.

Skrevet

Åja, det skulle vi hatt! Men det har vi ikke desverre.

Både bowling og innebandy er kult.

Du kan jo forsøke å lodde stemninga litt, sånn i lunsjpausen fx?

Gjest Myrthel
Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å lese masse noveller, og også dikt. Det finns veldig mange ulike typer av begge deler.

Da trenger du nemlig ikke å konsentrere deg så lenge om gangen.

Eller hva med å skrive en selv?

Jeg senser at du er en hyggelig person, gjennom det du skriver her. Håper du slipper andre mennesker inn på deg da, så de får lov å blir kjent med deg!

:-)

Lenge siden jeg har lest noveller. God ide forresten. Du har ikke noen gode å anbefale da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...