Gjest invalid og ynkelig Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 En muskel har slått seg vrang. En øm liten bløt kul ca 5 cm til siden for halebeinet. Det hele startet da jeg lente meg fram og skulle stille på fjernkontrollen, dermed begynte det å knyte seg i ryggen, plutselig var jeg invalid og fullstendig stiv på ene siden. Det kommer og går, knyter seg innimellom. Klemmer jeg hardt på kulen, forsvinner smerten en stund. Har tatt 600 mg ibuprofen, og det hjelper en del. Myalgi? Noen ideer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Is ned, ca 20 minutter hver time det første døgnet. Fortsett med nsaids, og beveg deg det du klarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest invalid og ynkelig Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Is ned, ca 20 minutter hver time det første døgnet. Fortsett med nsaids, og beveg deg det du klarer. Takk, men det første døgnet er gått. Det har kommet og gått en uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.