Gå til innhold

hadde besøk i dag

Anbefalte innlegg

Fikk besøk.. fra hjemstedet mitt, langt unna. Det var godt å se dem. De lurte på hvorfor jeg aldri dro hjem.. men der er det for mye minner og jeg er ikke den samme.

De viste meg bilder, og jeg fikk sug i magen.

Jeg så visst bra ut, bedre enn noengang, armen var helt ok, og jeg virket visst rolig og samlet.

Er tre år siden sist de var på besøk. Men de tenker på meg, og de hjelper moren min. De var der for meg, for mange år siden ,da ingen andre var der.

Akkurat nå savner jeg familie.

Har en mor og en far. Men ikke nær. har ikke sett far min på 4 år. Mor mi var her to dager i fjor sommer. men ble bare rot.

Men savnet går over.. jeg trenger å ha avstand til de, jeg kan ikke ha de nær, jeg må være meg selv, og da er jeg sterk. Kan ikke være meg selv sammen med mor eller far.

Jeg blir en kuet jentunge, med nerver og spisenekt, alltid på vakt, og aldri forstått.

har alt jeg trenger her. Ingen forstod noe da jeg plutselig en dag reiste meg, rak i ryggen og forlot alt.

Nå er jeg så absolutt meg selv. Men dæven det tok tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241750-hadde-bes%C3%B8k-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosalind

Det er bra for deg det du har gjort. Jeg har gjort det samme, hvis det kan være noen trøst.

Jeg har ingen kontakt med familien min. Helt fra jeg var liten kjente jeg på at familien min var feil for meg. Jeg lurte hele tiden på hvordan jeg skulle bli kvitt dem.

Først da jeg var kvitt dem falt jeg til ro. Angst og depresjoner forsvant og jeg kan etterhvert puste fritt.

Jeg savner nær familie, men jeg har min egen familie med barn og mann.

Venner og min manns familie har jeg masse kontakt med. De er ukompliserte og artige å være sammen med. De viser respekt og er kun bare hyggelige. Mer komplisert er ikke forholdet til dem.

Jeg forsøkte kontakt med min familie etter tre år. Da måtte jeg akkutt til lege og ha en periode hos psykolog igjen...

Jeg orker det rett og slett ikke. Ikke fordi jeg liker å være uten familie, men fordi jeg nærmest var suicidal og full av angst, depresjon og sorg da jeg var en av dem...

Jeg skulle så gjerne hatt en mamma som var glad i meg. Men det har jeg ikke hatt og vil aldri få det, men jeg har hatt mye annet av gleder i livet mitt.

Kjemp for DEG selv og DITT liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...