Gå til innhold

Jeg vet ikke hvem jeg er

Anbefalte innlegg

når jeg skal beskrive meg og sånt freaker meg helt ut.

Jeg vet hvem jeg vil være , og hvilke negative egenskaper jeg har.

men hvem jeg er liksom. Det har jeg ikke peiling.

Og hele det adferdsterapi prosjektet mitt. Om å oppføre meg som den personen jeg vil være tror jeg ikke fungerer.

Folk gjenomskuer meg. De ser at jeg faker. At jeg egentlig er en jente med elendig selvbilde og selvhat og føler seg ond og dum og styggg og ikke elskbar.

Selv om jeg er tynn og slank og ser bra ut og har selvtillitt og flørter og er utadvent. Er som om jeg sender ut rare signaler. som om det står stempel looser i panna

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241751-jeg-vet-ikke-hvem-jeg-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Violsa.

Tror du skal være den du er jeg og det er mer enn godt nok.

Prøv å ikke bry deg så mye om hva andre mener.

Vær deg selv på godt og vondt,

ingen av oss er feilfrie og du er ei sterk og flott jente det er jeg sikker på.

Husk.vi kan bare gjøre så godt vi kan så gå ut i verden og vær den du er så tror jeg du får det bedre

Klem fra meg.

Det fant jeg dessverre ikke ut før det var godt bort altfor mange år i å prøve å tilpasse seg verden...

Ønsker deg alt godt!

Hei.

Bra du fant det ut.

Tror mange av oss går rundt med masker og prøver desperat å være en annen enn den vi er.

Tror det er best å være seg selv så får de andre enten godta oss eller la være for det sliter både på kropp og sinn og spille skuespill hele tiden.

Jeg vet jeg kan være sær av og til og gjør mye rart men dette er meg og sånn er jeg bare

Ha en god dag.

Kjære deg!

Jeg synes du skal løsne litt på de harde rammene dine. For det første er det ikke å fake å ta seg sammen i ny og ne. Det gjør vi alle sammen hele tiden. man skal være seg selv, men å ta seg sammen og prve å være hyggelig mot folk mens man føler seg dritt selv er egentlig bare god oppførsel. Mannen min vet godt at jeg kan være lei meg, sint, irritabel, men jeg tror ikke han tenker på det som faking at jeg prøver å ta meg sammen i ny og ne. For ham og omgivelsene.

Når det er sagt, skal du ikke gjøre det hele tiden. Du har lov og bør få ut litt også. Det går an å formidle det litt på forhånd i enkelte tilfeller.

Det hender jeg sier at i dag er jeg dritsur så skygg banen, eller jeg kan skygge den hvis dere vil det, for jeg orker ikke ta meg sammen. Beklager. Og når folk bryr seg om en godtar en at folk viser ulike sider.

Prøv å ikke være så streng med deg selv.

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...