Glimtipper Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg skriver dette på Psykiatri forumet og håper på noen behjelpelige svar. Mange av dere er jo svært flinke til å takle angst og trosse redsler. Jeg har legeskrekk. Dette har vært mye bedre de siste årene, da jeg har funnet en fin og profesjonell fastlege som er veldig nøye på å respektere mine grenser i forhold til ting. Det har nok hjulpet at jeg har vært hos henne ofte, på grunn av hyppig migrene, og fått positive opplevelser. Men hun ringte meg for en uke siden, for å innkalle meg til en time for oppfølging av en medisin jeg har begynt på og en generell prat om migrene-situasjonen nå. Og av en eller annen grunn ble jeg livredd. Jeg sa jeg skulle ringe henne tilbake og avtale time når jeg visste litt mer, men det har jeg altså ikke gjort. Bare tanken gir meg vondt i magen. En del ting i livet mitt har forandret seg siden vi snakket sist, blant annet skal samboer flytte ut. Jeg vet ikke om det har sammenheng. Hva skal jeg gjøre for å ikke la frykten "vinne" denne gangen? Ren viljestyrke har i alle fall ikke vært nok, så langt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241788-legeskrekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.