Ulrikke karolin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 mener ikke å klage sånn.. men tror jeg for det meste går i en deprisjon... orker ikke noe vil ikke leve, jeg kan ikke noe, jeg klarer ikke noe. Jeg bare klager, syter ser negativt på livet og jeg vil ikke leve i denne verden. Jeg vil ikke ha det livet jeg har fått, jeg vil ikke være 18 år, jeg vil ha barn,hus, mann og alt det der.. ja jeg vet..DET KOMMER I SIN TID.. men nei..jeg orker ikke vente og leve i dette livet Jeg er lei!! Ikke har jeg psyk..vet jeg må ringe og si jeg kan fortsette for jeg skal ikke flytte allikevel. Men så er det også fllaut, jeg klarer ikke ringe!! så føøler jeg meg alltid så dårlig når jeg går til psyk, føler liksom jeg sitter og klager over ingen ting, jeg føler meg så dårlige... føler heller ikke at psyk føler at ting er så alvorlige som jeg mener det er!! viss noen skjønner?? Eneste er rådgiveren, men hun er ikke tillgjengelige for meg lenger.. noe jeg forstår, men ikke syns er noe kjekt. Nei jeg får klare meg selv, selv om hun mener jeg ikke gjør det. Jeg vil bare dø jeg..tenker mye på det nå.hele tiden..selv når jeg er med andre..sitter imine egne tanker..vil.... sukk..angsten er jo bedre egentlig..ikke det samme lenger.. men hvorfor har jeg det sånn da?? skjønner ikke ne..var bare det jeg trodde jeg slet med, men da jeg begynte hos psyk..så fikk jeg så masse andre problemer. Kanskje de var der hele tiden?? bare at de låg gjemt bak den sterke angsten som gjorde til at jeg ikke levde noe liv?? skal prøve skolen nå..se om jeg klarer det, jeg har ikke noe tro.. viss ikke ser jeg ingen utvei enn å bare lytte til tankene. Kuttingen er verre., og jeg ser ikke noe positivt i det hele tatt. tror ikke rådgiveren tror meg på at jeg vil ta livet mitt, siden jeg har sakt det så mange ganger.. sukk.. men jeg mener det. ja jeg vil jo ikke dø, sån egentlig..men jeg vil ikke leve heller.. kroppen er blitt stor nå..sukk..virkelig... buksene mine er trange.. å nei(det er ikke bare noe jg sier elelr tror) det er sant!!! Jeg klarer ikke være sosial..har stengt meg mer eller mindre inne... ikke blitt brun i sommer nei.. sukk.. i måren begynner jeg på skolen..hva vil de synes om meg.. kommer de til å tenke meg som feit?? kommer de til å tenke meg som misslykket?? Jeg har sviktet meg, sf og alle andre, jeg vil så gjerne bli meg(tynn) igjen..bliden jeg var da sf var på sitt beste.. jeg kunne vise kroppen min.. nå må jeg skjule den!! hater det!!! jeg er så lei..snufs.... vet ikke lenger hva jeg skal.. jeg er så trist, tom hele tiden..ser ikke noe håp..bare gråter=-( skal jobbe masse neste uke.. men jeg kan ikke det!! jeg duger ikke til jobben..jeg kan ikke noe, jeg orker ikke være sosial og jobbe for å tilfredstille kunder.. jeg kan IKKE!!!! føler meg misslykket i familien, kan ikke si hvordan jeg har det. får ikke noe forståelse..for jeg har ikke så grunn, de andre klarer deg jo fint i forhold til hva i har vore igjenomm alle årene.. jeg har noe ekstra i tillegg som ikke andre en søsteren min vet om..å hun tror jeg ikke skjønne rhva det har gjordt med meg!!:-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241793-orker-ikke-leve-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirandolina Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du kan ikke slite med alle disse tankene alene kjære deg.er jo tydelig at du trenger noen å "lufte tankene" med,noen som kan hjelpe og råde deg...ring psykologen,si at du trenger hjelp. Det er ikke lett å si det,du må ha styrke og mot,det tror jeg du har..selv om du ikke helt ser det selv nå,og du er et verdifullt menneske,selv om du ikke tror det akkutatt nå. Du er ung..hele livet er foran deg,ikke gå i flere år før du søker hjelp,gjør noe med det nå. Det sies jo at dess fortere hjelpen settes i gang,dess fortere får man det bedre Ikke gå med dette alene... Alt godt til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241793-orker-ikke-leve-redd/#findComment-1872277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke karolin Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 takk for svar=) livet er ikke enkelt og leve, jeg vet jeg tenker lett negativt. Prøver snu til positivt, men det er for vanskelig. Jeg er redd alt, alt nytt. orker ikke prøve en gang. Dagen i dag er bare vond. Begynte på høyskole nå.. noe helt nyt, ingten av vennene mine.. alt er skummelt. redd jeg ikke skal klare meg, sliter så mye psykisk nå=( snufs.. tårene triller.. sitter å sier til meg selv.. ! TA DEG SAMMEN DU ER 18 ÅR, STORE PIKER KAN IKKE GRÅTE FOR DE HAR BEGYNT PÅ HØYSKOLE!herregud..det får være måte på.. men jeg syns det er vanskelig..ja jeg er redd for å ikke klare det.. men jeg må jo prøve mer en 1 dag.. jeg kan jo ikke vite det allerede nå. men jeg orker ikke.. jeg vil ikke leve, men selvmord er så egoistisk, men jeg mener familie må godta det til slutt. Det er jo hva personen selv ønsker.. det blir jo egoistisk å leve vondt fordi andre mener og tenker?! JA vet jeg går for langt!! vet selv hvordan det er å miste noen sånn nærmest av det.. å det er vondt.. men det blir jo ikke rett uansett?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241793-orker-ikke-leve-redd/#findComment-1874394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.