Gjest psyk igjen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg er ordentlig syk... Sånn som i helga...liten ting som trigget at jeg ble ordentlig syk. Ble litt utrygg i begynnelsen...kavet meg i en negativ spiral som gjorde til at jeg bare måtte gå meg en tur i skogen.. Var så psyk at jeg bare bestemt meg for at jeg skulle dø, Det var det beste for alle parter! Jeg begynte å spise sopp,-helt ukjente.... Jeg skulle jo dø,-så jeg jo måtte bare spise noe giftig... Jeg la meg ned etter en stund. Begynte å kaldsvette noe fryktelig. Desverre virket ikke forsøket. Ble irritert på meg selv... Jeg er så sliten av å være så syk at jeg havner så i sånne spiraler. Har prøvd det meste av behandlingsmetoder...men ingen ting virker. Jeg vil jo bli frisk,-men noen ganger er det så tungt å leve at jeg bare vil dø... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241797-ordentlig-psyk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.