Gå til innhold

Hvorfor må det være sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40

Dagene er så fine,jeg koser meg,jeg har fått meg kjæreste som jeg VET er veldig glad i meg og som jeg er veldig glad i også.Så helt sånn plutselig begynner jeg å skjelve over hele kroppen,alle tanker låser seg og jeg føler meg veldig engstelig.

Alt er så kjekt og koselig for tiden og så skal dette plutselig bare komme.....Syns det er så trist fordi jeg bare nyter dagene nå.Jeg får masse kjærlighet og gir det samme.

Akk ja,den som hadde svar på alt her i livet...Nå kler jeg på meg og går meg en lang tur til sjøen,jeg har en egen plass jeg pleier å gå til på fine dager.Det gjør meg sikkert bare godt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241827-hvorfor-m%C3%A5-det-v%C3%A6re-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...