Gå til innhold

medisiner er helt ubrukelig

Anbefalte innlegg

Gjest øyenstikkeren

Jeg leser av og til her om folk som tar medisiner mot angst, og har selv prøvd det . Tingen var at det ikke virket i det hele tatt. En av dem var fluaxnonol eller hva den nå heter , og den var ikke verdt de skarve pengene jeg betalte for den engang .

Like ubrukelig som en blindtarm var den, så jeg gikk til legen og fikk utskrevet Blocadren !( som er for pasienter med dårlig hjerte ) Har ikke rørt noen av pillene ,etter at jeg leste symtomer og farer ved bruk av dem . Altså, det jeg vil frem til her da, er at det er bedre å bare gå i terapi alene og forkaste all slags medidisiner til folk med angst - problemer ( untatt beroligende som noen bruker i de hardeste periodene )

Og disse lykke - pillene skal jeg ALDRI prøve . ( men det er en annen diskusjon )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241835-medisiner-er-helt-ubrukelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

For angstlidelser er det faktisk de medisinene som du ikke vil ta, SSRI, som er dokumentert som de mest virksomme og som anbefales i offentlige behandlingsveiledere.

Medisiner som Fluanxol er et klart andrevalg _etter_ SSRI.

Bruk av betablokkere som Blocadren eller andre for angst, er ikke å anbefale uten i helt spesialle tilfeller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...