Gå til innhold

Vet det er teit. Selvbilde

Anbefalte innlegg

Jeg er svært positiv i forhold til det å studere. Og tror jeg er både rimelig smart og hyggelig og en normalt grei person.

Men eneste bekymringen jeg har. Det jeg fokusrer på er at jeg ikke har greid å slanke meg enda. Har trent og sånt men en måned var for kort tid.

Så er redd jeg ikke får venner og sånt pga overvekten min.

Det kan jeg leve med. Men når man studerer må man jo ofte drive med gruppearbeid og samarbeide og sånt.

tenk om jeg ikke finner noen å være i gruppe med?

Hva jeg gjør jeg da. Utdanningen er det viktigste for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241868-vet-det-er-teit-selvbilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det trenger du ikke bekymre deg for. er mange kraftige personer som tar utdanning og er med i gruppearbeid. Og du fortsetter vel å trene mens du studerer, da går det ganske raskt nedover. Har selv vært ganske kraftig, trente det av meg på litt over et halvt år. Husk at du behøver ikke bli stein tynn heller.

Jeg følte meg utenfor gjennom store deler av skoledagene mine selv om jeg da var tynn og slank. Er noe med selvbildet, som du selv sier. En usikkerhet.

Du kommer til å finne deg noen å være på gruppe med. Som du selv er inne på; det er selvbildet ditt som spiller deg et puss.

Jeg har selv vært med på gruppearbeid/kollokvie på universitet, men kan ikke huske at jeg la merke til kroppsformen/vekten til noen av dem jeg var på gruppe sammen med... ;-)

Lykke til! :D

Mvh

Hei på deg:)

Det du forteller er det mange som føler! Jeg har tenkt det samme flere ganger,vært livredd for å ikke få venner, passe inn osv. Men etter flere erfaringer der dette har gått KJEMPEBRA klarer jeg å ta det mer med ro.

Du kommer til å få folk å jobbe med, og det kommer helt sikkert til å gå bra for deg!

Det er nok mye i det med selvbildet man har. Andre tenker nok ikke slik man kanskje er redd for mange ganger.

Lykke, lykke til! :) :)

Hilsen en som også skal begynne å studere i ny klasse med mange nye mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...