Gå til innhold

3 dagers vannkrig


Sør

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå tar jeg meg en liten utflukt - reiser litt i Europa og i Asia, før jeg er tilbake om noen uker.

Skal blant annet feire nyttår med 3 dagers vannkrig (år 2544 i den buddhistiske kalenderen), ligge i en hengekøye mellom to passende palmetrær på en tropisk strand og spise grillede tigerreker, og se om jeg fremdeles kan logge meg på DOL via en GSM mobiltelefon fra grenseområdene mellom Laos and Thailand.

Ønsker dere en god ferie med mye solskinn. Pass på dere selv!

*klem til de som vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur, da.

PS. ikke glem Aids-risikoen i Thailand.

Hei,

Takk for påminnelsen, men jeg reiser med samboeren min! :-)

Jeg har forresten arbeidet med "HIV/AIDS prevention & Women Empowerment" før, og da ringte jeg rundt for å bestille 120 000 kondomer!

Jeg pleide si på telefonen at "joda, selvfølgelig er det til privat bruk"! ;-)

Ønsker deg en god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sør!

En riktig god tur ønskes deg og et riktig Godt Budhistisk Nyttår. Husk svømmevest, kjekt å ha i vannkrig og bruk GSM med måte, bygg deg en brannmur:) Og husk solkrem!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, Sør, ha en fin nyttårsfeiring og påske.

Husk, lytt til erfarne strandløver, meld fra hvor du går, det er ingen skam å snu, og grav deg ned i sanden for å spare krefter om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Sør!

Ville bare ønske deg en SKIKKELIG fin ferie!!! Koz deg, slå ut håret og nyt ferien!! Du kan jo dette med å leve i det store utland, så jeg regner med at det går aldeles utmerket! Husk medusinen din!

Nå kan jeg altså slappe av for en stund når jeg går på Kvadrat, Kilden, Arkaden etc.etc. hehe .-)

Kjempediger god klem fra Grete og T :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...