Gå til innhold

FU: Hva slags hobby har du?

Anbefalte innlegg

Gjest På leting etter hobby
Skrevet

Jeg har ingen, men leter etter en. Derfor håper jeg på noen ideer fra dere andre. :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hawkwind

9

• ShitDiddelyDo

8

• Lucretia

6

• Sofline

4

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synger i kor. Morsomt og sosialt. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

akvarellmaling, brodering,bandy,cello,danms,elefantridning,fisking,gitar,hoppe tau,isbading,jakt,kløyving av ved,lampeskjermlaging,matlagning,nesebalansering,oljepastell,pianospill,rosemaling,svømming,turorientering,ufo-observasjoner,vannski,yoga,ølbrygging,å balansere på tak.

akk ja,er det rart jeg er sliten om dagen...

Skrevet

Bøker (krim, sci-fi, fantasy), data, musikk, film, matlaging, nettdiskusjoner...for å nevne noe ;-)

Gjest nøstemor
Skrevet

akvarellmaling, brodering,bandy,cello,danms,elefantridning,fisking,gitar,hoppe tau,isbading,jakt,kløyving av ved,lampeskjermlaging,matlagning,nesebalansering,oljepastell,pianospill,rosemaling,svømming,turorientering,ufo-observasjoner,vannski,yoga,ølbrygging,å balansere på tak.

akk ja,er det rart jeg er sliten om dagen...

Pliiis, lag mellomrom etter komma!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Film, musikk, bøker, fotball (tilskuer), hockey (tilskuer), trening og nettdiskusjoner.

Det var vel egentlig alt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hm, ser mange skriver ting jeg også driver med, men som jeg ikke regner som en hobby, akkurat. Hva er kriteriene for at man skal kalle trening, film og bøker for en hobby og ikke tidsfordriv? *lurer*

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hm, ser mange skriver ting jeg også driver med, men som jeg ikke regner som en hobby, akkurat. Hva er kriteriene for at man skal kalle trening, film og bøker for en hobby og ikke tidsfordriv? *lurer*

hobby er vel noe du liker/elsker å gjøre.

tidsfordriv er mer noe du gjør for å slippe å kjede deg så mye.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Pliiis, lag mellomrom etter komma!

det VAR faktisk komma.

men skjønner ikke hvorfor setningene ble så BREDE .noen som vet?

Gjest Princess Peach
Skrevet

hobby er vel noe du liker/elsker å gjøre.

tidsfordriv er mer noe du gjør for å slippe å kjede deg så mye.

Da får jeg vel legge til film og data til hobbylisten, da. Selv om jeg føler at en hobby er noe man må engasjere seg litt mer i, på en måte. :)

Trening er ikke så mye en hobby som noe jeg pisker meg selv til å gjøre. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

det VAR faktisk komma.

men skjønner ikke hvorfor setningene ble så BREDE .noen som vet?

Du glemte -mellomrom- etter komma, som nøstemor påpekte.

Skrevet

Når jeg har mulighet, så spiller jeg piano og synger. Ellers liker jeg å scrapbooke, men har aldri tid... (Ønsker meg et eget rom der jeg kan ha ting fremme...)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Da får jeg vel legge til film og data til hobbylisten, da. Selv om jeg føler at en hobby er noe man må engasjere seg litt mer i, på en måte. :)

Trening er ikke så mye en hobby som noe jeg pisker meg selv til å gjøre. ;)

samme her,angående sistnevnte

;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Du glemte -mellomrom- etter komma, som nøstemor påpekte.

ok,derfor setningene ble så lange.

var litt for ivrig i skrivende stund..

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

ok,derfor setningene ble så lange.

var litt for ivrig i skrivende stund..

:)

Det må da vel gå an å styre seg litt! *daske* ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

samme her,angående sistnevnte

;)

Ja... Noen ganger er det deilig, men andre ganger (som i dag) er det et helvetes tiltak. Mye morsommere å sitte foran tven med dataen på fanget. :D

Skrevet

Jeg synes ikke filmtititting, boklesing etc kan kalles hobby.

Men dersom spørsmålet var: "Hva fyller du fritiden din med?", kunne man gjerne svart det! :-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det må da vel gå an å styre seg litt! *daske* ;)

skammer meg..*rødme*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes ikke filmtititting, boklesing etc kan kalles hobby.

Men dersom spørsmålet var: "Hva fyller du fritiden din med?", kunne man gjerne svart det! :-)

Ja, ikke sant? Derfor synes jeg bare jeg kan karakterisere korsynging som en "hobby". :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...