Gå til innhold

FU: Hva slags hobby har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bøker (krim, sci-fi, fantasy), data, musikk, film, matlaging, nettdiskusjoner...for å nevne noe ;-)

samme som meg, jo. jøsses :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hawkwind

9

• ShitDiddelyDo

8

• Lucretia

6

• Sofline

4

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, eller hvis man fører statistikk over filmer man har sett, inklusiv lengde (varighet i minutter), antall skuespillere, antall mord/kyssescener/unameit.

Ok. Da forstår jeg.

Hobby = noe nerder driver med. :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ok. Da forstår jeg.

Hobby = noe nerder driver med. :)

Ja de også! Det var dem jeg tenkte på nå :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ta et kurs i noe davel. Da kommer du fint i gang! Sjekk kurskataloger for høsten.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men hvordan definerer man i så fall en hobby?

Hvis man f.eks. ser film i en filmklubb må det jo være en hobby?

Ja, men jeg definerer ikke -mitt- filmforbruk som en hobby. Dvs å kose meg med en film hjemme en kveld eller på kino. Selv om jeg selvfølgelig er veldig -interessert- i film. :)

Skrevet

Spiller du piano og synger hjemme, og isåfall: har du naboer i samme bygning, og hva sier de? Unnskyld nysgjerrigheten... *smiler pent*

Helt greit med nysgjerrige dol'ere :)

Vi bor i enebolig, så naboene blir ikke forstyrret. De har av og til kommentert at de hører meg hvis jeg spiller med dører åpne, men sier de synes det er fint og koselig. Jeg velger å tro dem.

Da vi bodde i blokk, spilte jeg bare til bestemte tider og aldri mer enn 2 timer sammenlagt om dagen. Det var ikke lov til å spille mellom 17 og 19 (middagshvil). Naboen under var den eneste som brydde seg. Hun var ei sur gammel kjærring som brydde seg med absolutt alt! (Ikke bare meg.)

Men jeg tok ganske mye hensyn synes jeg selv i alle fall.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jah! *dårlig skjult stolthet* ;)

hva driver deg,ettersom du er så stanhaftig med treninga?

Gjest Princess Peach
Skrevet

hva driver deg,ettersom du er så stanhaftig med treninga?

Ønsket om å bli slankere og få en sunnere livsstil.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ønsket om å bli slankere og få en sunnere livsstil.

ok:)

det er en god ivestering i helsa.

vi får stå på,og jeg ønsker å være så flink som deg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

ok:)

det er en god ivestering i helsa.

vi får stå på,og jeg ønsker å være så flink som deg.

Sliter litt med motivasjonen nå, det gikk så bra i starten, men føler det som jeg har kommet til et vektplatå. Jaja, får vel bare bite tenna sammen og fortsette. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Sliter litt med motivasjonen nå, det gikk så bra i starten, men føler det som jeg har kommet til et vektplatå. Jaja, får vel bare bite tenna sammen og fortsette. :)

lykke til,da!

:)

Skrevet

Trening, hjemmesidesnekring, fotografering, tegning.

Jeg leser også masse, ser mye film og ikke minst utforsker musikk, men det er visst ingen hobby påstås det her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trening, hjemmesidesnekring, fotografering, tegning.

Jeg leser også masse, ser mye film og ikke minst utforsker musikk, men det er visst ingen hobby påstås det her.

Det blir det hvis du begynner å føre statistikk over f.eks. antall gitarsoloer i en låt. :)

Skrevet

Det blir det hvis du begynner å føre statistikk over f.eks. antall gitarsoloer i en låt. :)

Hehe, eller fører lister over tilfeldigheter innenfor fan-domene sine?

Hør her: Jeg er fan av Wim Wenders, og har funnet ut at filmen hans "Paris, Texas" inspirerte et av favorittbandene mine til å finne navnet sitt (du får to poeng om du har gjettet at det er Texas). Så har jeg også lest en del Sam Shepard i det siste, synes han har en veldig fin skrivestil. Gjett hvem som skrev manuskriptet til "Paris, Texas" og forsåvidt også var påtenkt, men takket nei til, hovedrollen..?

Ok, det var en digresjon. I beste DOL-stil, får en vel tillegge. :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, eller fører lister over tilfeldigheter innenfor fan-domene sine?

Hør her: Jeg er fan av Wim Wenders, og har funnet ut at filmen hans "Paris, Texas" inspirerte et av favorittbandene mine til å finne navnet sitt (du får to poeng om du har gjettet at det er Texas). Så har jeg også lest en del Sam Shepard i det siste, synes han har en veldig fin skrivestil. Gjett hvem som skrev manuskriptet til "Paris, Texas" og forsåvidt også var påtenkt, men takket nei til, hovedrollen..?

Ok, det var en digresjon. I beste DOL-stil, får en vel tillegge. :D

Ikke dårlig!

Men jeg er litt sjokkert over at favorittbandet ditt er Texas. :)

Skrevet

samme som meg, jo. jøsses :)

Hehe.

Liker du musikk av typen mørk og dyster og...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe.

Liker du musikk av typen mørk og dyster og...?

Når hun svarer på spørsmålet ditt kommer du til å få lyst til å begå bigami og gifte deg med en til. :)

Skrevet

Ikke dårlig!

Men jeg er litt sjokkert over at favorittbandet ditt er Texas. :)

"..ett av.." tror jeg at jeg skrev. ;)

De holder seg stabilt på topp-tjue-lista mi, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...