Gå til innhold

FU: Hva slags hobby har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, ser mange skriver ting jeg også driver med, men som jeg ikke regner som en hobby, akkurat. Hva er kriteriene for at man skal kalle trening, film og bøker for en hobby og ikke tidsfordriv? *lurer*

Det er en hobby hvis man setter av tid til det og ikke bare gjør det fordi man ikke har annet å gjøre.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hawkwind

9

• ShitDiddelyDo

8

• Lucretia

6

• Sofline

4

ostepop1365380989
Skrevet

Det er altfor mange korps i dette landet, og alfor mange julekonserter av ymse kvalitet.

ÆÆÆÆÆÆÆæææ..... ikke drep meg...

Jeg sa på ingen måte at jeg likte musikken. Det var en grunn til at jeg slutta for mange år siden. MEN, jeg savner det sosiale og de morsomme turene.

Skrevet

;-)

Tror jeg er i besittelse av rimelig mye musikk du ville digget ganske hemningsløst.

Alt fra de norske industri-rock pionerene Munch, via de amerikanske thrash-pionerene Nasty Savage (som bl.a. har en låt som hyller gledene ved SM - Dungeon of Pleasure) til de svetsiske ekstrem-metallgudene i Celtic Frost (deres siste gir begrepet mørk musikk et par nye dimensjoner).

Samt en fyr som Gary Numan - som har laget mye kald og mørk synthrock/pop de siste 30 årene.

Om du har en oppegående epost kan jeg sikkert lage en liten pakke jeg kan sende en liten pakke til deg - såfremt du er komfortabel med lydfiler i "ogg vorbis"-formatet ;-)

Vel, testet og fant ut at jeg ikke kunne spille sånne. Men det går vel an å fikse. Sambo er flink med data :P Så bare send, du: [email protected]

Gary Numan har jeg såvidt vært borti før. De andre har jeg ikke hørt noe særlig om, men sambo visste hvem celtic frost er. Men var visst ikke noe han likte. Men så har vi ikke særlig lik smak heller :P De skulle visst spille på hole in the sky, sa han (han skal dit).

Skrevet

;-)

Tror jeg er i besittelse av rimelig mye musikk du ville digget ganske hemningsløst.

Alt fra de norske industri-rock pionerene Munch, via de amerikanske thrash-pionerene Nasty Savage (som bl.a. har en låt som hyller gledene ved SM - Dungeon of Pleasure) til de svetsiske ekstrem-metallgudene i Celtic Frost (deres siste gir begrepet mørk musikk et par nye dimensjoner).

Samt en fyr som Gary Numan - som har laget mye kald og mørk synthrock/pop de siste 30 årene.

Om du har en oppegående epost kan jeg sikkert lage en liten pakke jeg kan sende en liten pakke til deg - såfremt du er komfortabel med lydfiler i "ogg vorbis"-formatet ;-)

forresten, bytt hotmail med gmail (ellers lik adresse). hotmail klarer ikke ta imot så store vedlegg tror jeg.

Skrevet

Synes nå at danseband er noen hakk verre enn dance og listepop for egen del da.

Eller for å si det slik: Om du må velge mellom Britney Spears og Vikingarna på en tøff fyllesjuk søndagsmorgen - hva velger du da?

danseband, jazz og r'n'b må være noe av det verste som finnes av musikk syns jeg.

Jeg hører vel selv i grunnen mest på musikk i retning goth, synth, ebm, industrial, alternative, noe rock og noe metal og sikkert flere sjangere jeg ikke kom på i farten :)

Skrevet

forresten, bytt hotmail med gmail (ellers lik adresse). hotmail klarer ikke ta imot så store vedlegg tror jeg.

Nå blir det ikke direkte vedlegg her - bruker en tjeneste hvor jeg laster opp til nett og hvor du får tilsendt link får nedlasting igjen - men bruker gmail uansett.

Skal forsøke å ordne dette i løpet av helgen ;-)

Skrevet

Nå blir det ikke direkte vedlegg her - bruker en tjeneste hvor jeg laster opp til nett og hvor du får tilsendt link får nedlasting igjen - men bruker gmail uansett.

Skal forsøke å ordne dette i løpet av helgen ;-)

Høres greit ut. Er temmelig opptatt i helgen uansett. har sittet 8 timer på tog i dag for å se seigmen på pulpit i stavanger ikveld, og drar til kristiansand i morgen før jeg kommer hjem igjen på søndag :)

Skrevet

Høres greit ut. Er temmelig opptatt i helgen uansett. har sittet 8 timer på tog i dag for å se seigmen på pulpit i stavanger ikveld, og drar til kristiansand i morgen før jeg kommer hjem igjen på søndag :)

Yousendit skal ha sendt deg link til fil for nedlasting rett over midnatt natt til i dag :-)

20 sanger totalt, pakket ned i en zip-fil.

Codecs for å lytte til ogg-filer på Windows-baserte PC'er finner du forøvrig her:

http://www.illiminable.com/ogg/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...