Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er kjedelig.

Hilsen flisa og meg.

Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett.

Og du liker ikke Mulholland Drive.

Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• flisa

21

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

11

Skrevet

Kommer nok til å sjekke den ut. Pleier å ta for meg bøkene til forfattere jeg faller for.

Zahir fikk vel kritikker om at den var av verste sosialpronografiske sort?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Zahir fikk vel kritikker om at den var av verste sosialpronografiske sort?

Aner ikke. Kjenner fint lite til forfatteren.

Men jeg får muligens sjekke noen anmeldelser før jeg går til verks med karen.

Akkurat nå har jeg mer enn nok bøker for en stund, og haugevis med boktips jeg kommer til å følge.

Skrevet

Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett.

Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. :)

Halvbroren har jeg begynt på 5 ganger...MINST....men aldri orket å fullføre.

Nei, vi flyter nok på sjarm, søthet og ynde....men der er vi i tillegg i eliteserien:-D

Skrevet

En dobbeltbok; "Barndom/Ungdom", av John M. Coetzee, og så Sam Shepards "Cruising Paradise". Begge menn, ingen norske. ;)

Skrevet

Jeg vet at veldig mange er uenig med meg. Så jeg gjorde til og med et forsøk på en annen bok av ham - "Elleve minutter".

Den var enda dårligere.

Styr langt unna "Veronika vil dø", også... Jeg fullførte "Alkymisten" (uten at den forandret livet mitt.. ;) ), men Veronika blir nok aldri ferdiglest.

Skrevet

Styr langt unna "Veronika vil dø", også... Jeg fullførte "Alkymisten" (uten at den forandret livet mitt.. ;) ), men Veronika blir nok aldri ferdiglest.

"Veronica vil dø" er den eneste jeg har lest av ham og den var da ikke så verst? Det er mange år siden nå så jeg husker ikke helt.

Skrevet

Jeg vet at veldig mange er uenig med meg. Så jeg gjorde til og med et forsøk på en annen bok av ham - "Elleve minutter".

Den var enda dårligere.

elleve minutter har jeg også lest, og jeg likte den boken også jeg..

Skrevet

Jeg leste nettopp ferdig "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd.

Skrevet

Jeg leste nettopp ferdig "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd.

Den er fiiiiin! :o)

laguna1365380434
Skrevet

DET er svadabok, det.

Dårlig eksempel hvis du skal ha en bra mannlig forfatter.

Kunne ikke vært enigere!;-)

Skrevet

På nattbordet akkurat nå:

Jeg leser den 4. boka om Betty Bloomwood. (Kvinnelig forfatter)

En gammel bokklubb-bok fra 1949 - om et Ekteskap - litt fornøyelig.(kvinnelig forfatter)

Så leser jeg en bok som jeg heller ikke husker tittelen på: Husmødre som betror seg el - også kvinnelig forfatter.

"De siste 100 dager" av John Toland (mannlig forfatter)

Og så den boken om selvhypnose

Det trengs å tørke støv av det nattbordet mitt altså...

Skrevet

Jeg leser Alkymisten. Aner ikke hvorfor jeg ikke har lest den tidligere.

Jeg elsker den!

Den er for øvrig skrevet av Paulo Coelho - en mann. ;)

Må du slutte - den boken er jo helt vanivittig.....:)

Skrevet

Den var enda dårligere.

er det MUUUULIG? - - hva er storheten i disse bøkene da?

Skrevet

Jeg liker jo mye annet da - jeg ELSKER Erlend Loe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...