Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halvbroren har jeg begynt på 5 ganger...MINST....men aldri orket å fullføre.

Nei, vi flyter nok på sjarm, søthet og ynde....men der er vi i tillegg i eliteserien:-D

hoho

jeg syns det er ultrakjedelig å lese om hva 12-årige gutter gjør på en øde øy - så langt kom jeg faktisk....hele Halvbroren er jo grusom.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• flisa

21

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

11

Skrevet

I dag har jeg begynt på den siste boken i en serie moren min samlet på. Det er flammedans av Jane Mysen. I går leste jeg ut Da Vincikoden. Har lest engler og demoner og den digitale festning tidligere.

Skrevet

Jeg liker jo mye annet da - jeg ELSKER Erlend Loe!

Erlend Loe er oppskrytt. Oppskrytt sier jeg - oppskrytt!

Skrevet

Det bobler i meg bare jeg HØRER han på radioen.:)

Skrevet

Enig, enig, enig.

Men han er kjekk da...*sukk*

Skrevet

Enig, enig, enig.

Ja, det er'n OGSÅ!

Skrevet

Flisa liker jo ikke engang Beatles, Maskeblomstfamilien og Halvbroren, så hun har ikke stemmerett.

Og du liker ikke Mulholland Drive.

Dere er riktignok søte til vanlig, men når det gjelder litteratur og film spør jeg ikke dere om tips. :)

"Maskeblomstfamilien" er den nydeligste boka jeg har lest i hele mitt liv, og jeg har lest mange bøker. Jeg reagerer med vantro om noen sier de ikke likte den.

Skrevet

Vilskudd/Stjerneskudd av Gudmund Vindland. Egentlig er jeg ferdig med den, men jeg orker ikke begynne på en ny, for jeg er fremdeles fortapt i karakterene fra boka. Og jeg gråt og gråt på slutten, selv om jeg ikke er i nærheten av å få mensen ;)

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg leser "begrav meg stående". En bok om sigøynere av isabel Fonseca

Skrevet

Enig, enig, enig.

Kjekk?! Vi snakker om Erlend Loe her?!

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Maskeblomstfamilien" er den nydeligste boka jeg har lest i hele mitt liv, og jeg har lest mange bøker. Jeg reagerer med vantro om noen sier de ikke likte den.

Saabye er ikke bare en av de største nålevende forfatterne her på berget. Han er en av de største noensinne.

Ikke bare "en av de største" hvis jeg skulle utropt tidenes beste norske forfattere, men den største.

Skrevet

Jeg leser Alkymisten. Aner ikke hvorfor jeg ikke har lest den tidligere.

Jeg elsker den!

Den er for øvrig skrevet av Paulo Coelho - en mann. ;)

Den kjøpte jeg i går, så nå står den høyt på lista.

Skrevet

Den er fæl

Skrevet

Ord uten lyd av Camilla Gibb. I dag begynte jeg såvidt på en for meg ny forfatter, Lächberg, Predikanten. Et nytt kvinnelig møte med en svensk krimforfatter. Noen som har lest noe av henne?

Skrevet

Har nettopp lest "Vannliljen" en sann historie men har levert boka tilbake på biblioteket så jeg husker ikke navnet på forfatterinnen. Det var en"forferdelig" bok om et misbrukt barn. Startet selvsagt fra første side men etter å ha lest noen ark måtte jeg begynne å lese den bakfra, i midten og litt over alt. Orket ikke å lese den etter "oppskriften".Men klarte selvsagt heller ikke å legge den fra meg. Burde ha gjort det, for hendelsene i boke har satt seg på netthinnea..Fikk lyst til å ##### personene i boka...

Skrevet

Jeg leste nettopp ferdig "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd.

Søt bok, men du må lese Havfruestol av samme dama!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...