Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker jo mye annet da - jeg ELSKER Erlend Loe!

Per Pettersen bør du lese. Det er en fin mann!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• flisa

21

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

11

Skrevet

Jeg leser " Sangen om løpende hester" av Britt Karin Larsen, En meget bra bok, og en meget bra forfatter. Av kvinnelige norske forfattere tror jeg nok at jeg holder henne på en 2.plass etter Bergljot Hobæk Haff. Da har jeg ikke regnet med klassikere som Undset og Collet etc.

Skrevet

Har nettopp lest "Vannliljen" en sann historie men har levert boka tilbake på biblioteket så jeg husker ikke navnet på forfatterinnen. Det var en"forferdelig" bok om et misbrukt barn. Startet selvsagt fra første side men etter å ha lest noen ark måtte jeg begynne å lese den bakfra, i midten og litt over alt. Orket ikke å lese den etter "oppskriften".Men klarte selvsagt heller ikke å legge den fra meg. Burde ha gjort det, for hendelsene i boke har satt seg på netthinnea..Fikk lyst til å ##### personene i boka...

Hanne Dahl

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=107751&rom=MP

den skal jeg i alle fall IKKE lese - hau hau

Skrevet

Jeg tror heller ikke det er din smak. Jeg liker jo fyren. :)

.....hvem er det da? :) (trodde du bare sa et navn jeg)

Skrevet

Jeg liker jo mye annet da - jeg ELSKER Erlend Loe!

Erlend er GRUSOM som forfatter. Har prøvd utrolig mange ganger å komme meg gjennom "L", men det går ikke.

Skrevet

Erlend Loe er oppskrytt. Oppskrytt sier jeg - oppskrytt!

Helt enig! Klarer ikke å fullføre bøkene hans jeg, og det er få forfattere jeg kan si det om.

Skrevet

Enig, enig, enig.

Men han er kjekk da...*sukk*

Erlend Loe kjekk?

ShitDiddelyDo
Skrevet

ok -mamma har den - tenkte å låne den :)

Det bør du. :)

Skrevet

Jeg har lest Evas tre ansikter som var nevnt i omtalen. Den var ganske grusom

jeg orker ikke sånt jeg - overgrep mot barn gjør at jeg blir helt gal. Jeg syns det skulel vært dødsstraff mot sånt jeg. Blir kvalm bare ved å tenke tanken.

Skrevet

Jeg har startet på Roy Jakobsens Seierherrer en gang til. Skal friske opp gamle minner og se om jeg klarer å kjenne igjen 30 Grorud.

Skrevet

Jeg har lest Evas tre ansikter som var nevnt i omtalen. Den var ganske grusom

Har du sett filmen? Den gikk på tv for ikke så lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...