Gå til innhold

Hvordan kan noen mennesker ha et forhold til fire samtidig?

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Hei... Jeg møtte en gutt, så viser det seg at han samtidig med at han dater meg, har et forhold til tre andre fra før! Grunnen til at jeg oppdaget dette var en tilsynelatende privat melding, ble sendt til tre andre mottakere også!

Jeg vet at han har hatt et forhold til dem før, men det ser ut til at dette vedvarer, når han sender samme fine melding til alle!!

Jeg vil ikke sette noen restriksjoner på de jeg møter. Har bare datet han tre ganger, og vi kjenner hverandre ikke.

Jeg har vært singel lenge og datet mange. Dette er endelig en jeg har hatt det morsomt med, og følte meg trygg på.

I dag tidlig fikk jeg en kjempe søt melding om at han hadde det koselig i går, midt på dagen kommer en mms som snur alt opp-ned.

Hva mener dere?

Fortsetter under...

Gjest anouschka78

Men du dater, det er da ikke det samme som å ha et forhold?

Nei, det vet jeg. Det er akkurat derfor jeg er skeptisk til om jeg skal fortsette å møte han.

Samtidig av den grunn av at vi ikke har noen forpliktelser ovenfor hverandre så vil jeg ikke sette noen krav. Men...det er klart at man blir litt skeptisk når det ser ut til at han fremdeles har kontakt med disse tre eksene, på en litt forunderlig måte.

Nei, det vet jeg. Det er akkurat derfor jeg er skeptisk til om jeg skal fortsette å møte han.

Samtidig av den grunn av at vi ikke har noen forpliktelser ovenfor hverandre så vil jeg ikke sette noen krav. Men...det er klart at man blir litt skeptisk når det ser ut til at han fremdeles har kontakt med disse tre eksene, på en litt forunderlig måte.

Det er ikke så uvanlig å date uten å ha et forhold i begynnelsen, Mange som vil sjekke litt ut før det blir alvorlig.

Det er ikke alltid at folk er slik man tror og ikke alle blir bråforelsket med en gang heller.

Annonse

Det er ikke så uvanlig å date uten å ha et forhold i begynnelsen, Mange som vil sjekke litt ut før det blir alvorlig.

Det er ikke alltid at folk er slik man tror og ikke alle blir bråforelsket med en gang heller.

Nei, men jeg forsto det sånn at denne fyren datet 4 stykker på en gang? Det var kanskje ikke tilfelle? Jeg mener man bør date en av gangen, man merker da i løpet av 1-3 dater om man kunne tenke seg å bli bedre kjent eller ikke?

Nei, men jeg forsto det sånn at denne fyren datet 4 stykker på en gang? Det var kanskje ikke tilfelle? Jeg mener man bør date en av gangen, man merker da i løpet av 1-3 dater om man kunne tenke seg å bli bedre kjent eller ikke?

Jeg hadde heller ikke giddet å date en mann som datet med mange andre i lengden. Men at folk i begynnelsen dater flere er i hvert fall ikke uvanlig her.

Men så kommer det fram under at det er exene sine han dater? Kaller man det en date? Jeg blir ganske forvirret jeg ;o)

Jeg hadde heller ikke giddet å date en mann som datet med mange andre i lengden. Men at folk i begynnelsen dater flere er i hvert fall ikke uvanlig her.

Men så kommer det fram under at det er exene sine han dater? Kaller man det en date? Jeg blir ganske forvirret jeg ;o)

Nei, det heter ikke date, det kalles å pule eks`er.

Gjest anouschka78

Nemlig, og en slik mann er det vel ingen som er interessert i å date.

Poenget mitt med dette innlegget var mer hvordan forklare/forstå sånn adferd. jeg kan leve uten denne "gutten", men jeg forstår bare ikke hvordan noen klarer.

Poenget mitt med dette innlegget var mer hvordan forklare/forstå sånn adferd. jeg kan leve uten denne "gutten", men jeg forstår bare ikke hvordan noen klarer.

Hvis du med dating mener sex så hadde jeg skygget banen. Hvis det er ex'er som han fremdeles er venner med og drikker kaffe sammen med så kaller jeg ikke det dating heller.

Hvis du mener han har et forhold til alle sine ex'er så hadde jeg i hvert fall ikke giddet å ha noe med ham å gjøre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...