hagfre Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har en datter på 2 år som har hatt endel problemer med astma. Hver gang symptomene begynner å strømme på, så snører hele kroppen min seg sammen. Nesten alle klassiske tegn ved angst er tilstede. Dette er veldig slitsom da astmaen er tilstede store deler av året i tillegg til vanlig sykdom. Terskelen min for å reagere er også senket det siste halvåret. Jeg sliter med å finne noen løsning som vil gjøre det lettere å håndtere. 0 Siter
Carwing Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Du kan ta opp tema med en psykolog. Det er viktig for deg å finne gode måter å håndtere din datters sykdom på. Også fordi at hun skal slippe å beskytte deg når hun er syk. 0 Siter
hagfre Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Du kan ta opp tema med en psykolog. Det er viktig for deg å finne gode måter å håndtere din datters sykdom på. Også fordi at hun skal slippe å beskytte deg når hun er syk. Takk for svar. er det noen anbefalelser på psykolog i Oslo området, som kan være flink på dette området? 0 Siter
Carwing Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Takk for svar. er det noen anbefalelser på psykolog i Oslo området, som kan være flink på dette området? Du bør være oppmerksom på at psykologen jobber hovedsakelig kognitivt. Glemte å skrive det. Psykologanbefalinger i Oslo kan jeg ikke hjelpe deg med. 0 Siter
hagfre Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Du bør være oppmerksom på at psykologen jobber hovedsakelig kognitivt. Glemte å skrive det. Psykologanbefalinger i Oslo kan jeg ikke hjelpe deg med. Takk igjen, skal undersøke litt hva som er tilgjengelig 0 Siter
Gjest har vært der Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg er ening i det Carwing skriver. I mellomtiden kan du prøve å være en særs god voksen mamma og omsorgsperson i perioder hvor barnet ikke er sykt og du har overskudd. Hvis barnet som voksen klarer å fokusere på disse gode minnene, er det vel grunn til å håpe på et godt forhold. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Takk igjen, skal undersøke litt hva som er tilgjengelig Her finner du en adresse- og telefonliste over psykologer og psykiatere i Oslo og andre fylker i helseregion øst: http://www.helse-ost.no/file_listgroup.asp?strAction=doView&iGroupId=111&mids=167a294a299 Det står ikke hvilke som har kognitiv terapi der, men det kan man jo spørre om når man ringer eller sender et brev. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.