Gå til innhold

Vanskelig blanding...

Anbefalte innlegg

Gjest Serafin

Jeg føler meg hoppende glad og lei meg samtidig.

Gjennom mange år har jeg sagt at jeg har det bra og ikke bra, samtidig så ønsker jeg å velge den hoppende glade framfor den som er lei seg.

Men elementene i meg for begge deler er for sterke. Det midt imellom finnes ikke.

Når jeg kjenner ordentlig etter er jeg trist, sliten og lei...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242119-vanskelig-blanding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Serafin.

Litt skrivekløe her i dag.

Hadde vært deilig om vi alltid kunne vært glad og fornøyd,klem.

Men vi sliter med sterke krefter i oss selv,

man går på en måte med en uforløst sorg i hjertet fordi tiden går og vi sliter og sliter.

Har du hatt problemer lenge føler en at tiden går ifra oss og det gjør også vondt.

Vet jo ikke hva du har opplevd på din vei men håper du får det bedre,

ta vare på dager og øyeblikk når ting føles bra .

Tenker på deg i dag.

Klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242119-vanskelig-blanding/#findComment-1876816
Del på andre sider

Gjest Serafin

Hei Serafin.

Litt skrivekløe her i dag.

Hadde vært deilig om vi alltid kunne vært glad og fornøyd,klem.

Men vi sliter med sterke krefter i oss selv,

man går på en måte med en uforløst sorg i hjertet fordi tiden går og vi sliter og sliter.

Har du hatt problemer lenge føler en at tiden går ifra oss og det gjør også vondt.

Vet jo ikke hva du har opplevd på din vei men håper du får det bedre,

ta vare på dager og øyeblikk når ting føles bra .

Tenker på deg i dag.

Klem.

Hei mbo.

Jeg leste det du skrev i ditt forrige innlegg til meg også. Trivelig at du svarer.

Jeg vet at det ikke er lett dette livet. Mye skjer og utfordringer står i kø. Jeg har levd ett godt liv forsåvidt og utad i samfunnet har jeg levd som det forventes...samtidig så har jeg slitt utrolig mye med psyken og med en komplisert fortid.

Jeg har slåss og slåss. Jeg tror ikke det har vært dumt. Vi får fortsette å kjempe, det har blitt en livsstil. :o)

For meg er det mye å tape på å gi opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242119-vanskelig-blanding/#findComment-1878153
Del på andre sider

Hei mbo.

Jeg leste det du skrev i ditt forrige innlegg til meg også. Trivelig at du svarer.

Jeg vet at det ikke er lett dette livet. Mye skjer og utfordringer står i kø. Jeg har levd ett godt liv forsåvidt og utad i samfunnet har jeg levd som det forventes...samtidig så har jeg slitt utrolig mye med psyken og med en komplisert fortid.

Jeg har slåss og slåss. Jeg tror ikke det har vært dumt. Vi får fortsette å kjempe, det har blitt en livsstil. :o)

For meg er det mye å tape på å gi opp.

Hei.

Så kjekt å få et svar fra deg akkurat i dag.

Jeg våknet tidlig og alt virket greit men plutselig kom et fryktelig angstanfall som lyn fra klar himmel,

skikkelig dødsangst.

Fikk en vival av mannen min og har nå fått roet litt ned heldigvis.

Skulle ønske legen ville skrive ut vival til meg for det tar på kreftene og slite så mange år.

Man blir jo avhengig men heller det og få et menneskeverdig liv mener nå jeg,iallefall føler jeg det sånn i dag.

Synes slett ikke Cipralexen gjør nok for meg så jeg begynner å føle at det er feil.

Håper du har en god dag.

Stor klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242119-vanskelig-blanding/#findComment-1878235
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...