Gå til innhold

Bare ett lite spørsmål ang ad/hd,stress angst?

Anbefalte innlegg

Har diagnose ad/hd hatt den nå i ca 1 års tid,brukt ritalin siden,var først på 80mg til dagen ved opptrapping,men nå er jeg nede i mellom 50og 60 til dagen.Det jeg lurer på er,jeg holder meg forholdsvis veldig bra på dagtid når medisineringen foregår,men periodevis kanskje fort stresset og hvor jeg faktisk merker meg lettere nedfor i en liten periode som går over men da jeg blir helt oppgitt.Dette skjer egentlig mere sjeldent på dagtid men kveldene kan være litt slit,har fått rivotril som jeg kan ta 3 til dagen av 0,5mg men lurer på hva dette er som kommer på kveldstid?Og er det forsterket symptomer på ad/hden som kommer når medisineringen går ut?

Hva kan jeg gjøre noen erfaring?Kanskje jeg får for lite/for mye Ritalin på dagen?

Legen min mente jeg skulle ta en ekstra Ritalin om jeg merket dette osv men det blir da bare en forlengelse på problemet?Kan jo ikke ta det utover hele kvelden.

Håper noen kan svare,har ikke noe oppfølging nå pga legen er sykemeldt men ville bare vært greit å hørt hva dere mente:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...