Gjest Youd Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er en jente på 23 år som sliter veldig nå. Går i terapi hos en psykolog, men hun mener nå at jeg bør legges inn fordi hun ikke kan hjelpe meg så ofte som hun mener jeg trenger. Jeg har anoreksi/bulimi og har en barndom med seksuelt misbruk bak meg samt at jeg har perioder hvor jeg er deprimert og suicidal. Psykologen snakket om Modum, noe jeg er positivt innstilt på, men har hørt at det er så lang ventetid. Hun snakket også om en vanlig allmennpsykiatrisk avdeling. Jeg selv tenker at hvis jeg skal være innlagt kan jeg like godt bruke den tiden på å bearbeide overgrep og å få orden på spisingen min. Er det noen spesielle steder i Oslo som kunne vært mer hensiktsmessig for meg å være enn andre? Noen steder hvor de er flinke i forhold til traumebehandling? Selv om psykologen vil legge meg inn først og fremst pga suicidalitet, er jeg ikke interessert i å bare være der for å bli passet på, men også å jobbe aktivt med meg selv der. Noen idéer, anyone? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242195-innleggelsetraumebehandling-nhdandre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.