Gå til innhold

Kvalm etter urtete eller vitamintablett?

Gjest spiste for lite?

Anbefalte innlegg

Gjest spiste for lite?

Jeg har et par ganger blitt kvalm etter å ha tatt vitamintablett (gerimax ginseng) om jeg ikke har spist nok. Nå spiste jeg en yoghurt til frokost og drakk en kopp sterk urtete etterpå. Jeg tok før det en vitamintablett. Nå litt over en time senere (kortere tid siden te'en) fikk jeg akutt kvalme, og jeg måtte nesten kaste opp. Jeg spiste derfor litt brød og kvalmen ga seg. Kan det ha vært pga te'en eller vitamintabletten? Jeg ønsker ikke å oppleve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spiste for lite. En yoghurt og en kopp te er ikke noe for kroppen å starte dagen på.

Hiv oppi litt musli eller noe sånt i yoghurten i det minste. Og ta en banan til kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiste for lite?

Du spiste for lite. En yoghurt og en kopp te er ikke noe for kroppen å starte dagen på.

Hiv oppi litt musli eller noe sånt i yoghurten i det minste. Og ta en banan til kanskje?

Det var en frokost "i farten" før jeg skulle levere barn, og så skulle jeg spise ordentlig etterpå. Jeg tenker det er bedre med litt enn ingenting når det er for travelt til å sitte ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om den vitaminpillen du tok er tilsatt Ginseng. Jeg tålte ikke Ginseng, følte meg rar på en måte.ER mange år siden dete, så jeg husker ikke symptomene så godt.

Er du kvinne, skal Rosenrot være best, Ginseng er for menn, har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...