Gjest spiste for lite? Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har et par ganger blitt kvalm etter å ha tatt vitamintablett (gerimax ginseng) om jeg ikke har spist nok. Nå spiste jeg en yoghurt til frokost og drakk en kopp sterk urtete etterpå. Jeg tok før det en vitamintablett. Nå litt over en time senere (kortere tid siden te'en) fikk jeg akutt kvalme, og jeg måtte nesten kaste opp. Jeg spiste derfor litt brød og kvalmen ga seg. Kan det ha vært pga te'en eller vitamintabletten? Jeg ønsker ikke å oppleve det igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det kan ha vært fordi du har spist for lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du spiste for lite. En yoghurt og en kopp te er ikke noe for kroppen å starte dagen på. Hiv oppi litt musli eller noe sånt i yoghurten i det minste. Og ta en banan til kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiste for lite? Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du spiste for lite. En yoghurt og en kopp te er ikke noe for kroppen å starte dagen på. Hiv oppi litt musli eller noe sånt i yoghurten i det minste. Og ta en banan til kanskje? Det var en frokost "i farten" før jeg skulle levere barn, og så skulle jeg spise ordentlig etterpå. Jeg tenker det er bedre med litt enn ingenting når det er for travelt til å sitte ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det virker som om den vitaminpillen du tok er tilsatt Ginseng. Jeg tålte ikke Ginseng, følte meg rar på en måte.ER mange år siden dete, så jeg husker ikke symptomene så godt. Er du kvinne, skal Rosenrot være best, Ginseng er for menn, har jeg lest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.