Gå til innhold

Depresjon ved studier

Anbefalte innlegg

Gjest faramir

Jeg har nettopp begynt på BI som heltidsstudent, dvs. at jeg skal ta et fag før jul og et fag etter jul.

Jeg opplever en del frustrasjon og depresjon i forbindelse med denne overgangen til studentlivet.Det er mange spørsmål som melder seg.Vil jeg klare å komme meg inn i miljøet?Vil jeg klare å treffe andre studenter som jeg kan danne kollokviegruppe sammen med ?Jeg er en del år eldre enn de som kommer rett ifra videregående.Samtidig som jeg skal ta disse fagene , så har jeg en prosjektoppgave som jeg skal skrive på egen hånd.

Noen som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242421-depresjon-ved-studier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noen år siden jeg sist var i studiesituasjon, men hver høst har jeg lyst til å kjøpe nye penner og fine permer for å starte det "perfekte semesteret". Jeg tenker at studentlivet egentlig er en utrolig oppskrytt greie, og at de fleste opplever nettopp en god del frustrasjon og usikkerhet underveis.

Håper du får et godt semester:-) Dersom du oppholder deg en del på lesesalen og går på forelesninger, så blir du sannsynligvis kjent med andre etterhvert og finner noen å kollokvere med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...