Gå til innhold

Herregud, hva skjer !!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

5

• Snacky1365380698

3

• red

2

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Snacky1365380698
Skrevet

Ja, det som mangler nå er et digert bankran i løpet av kvelden. Da blir det trøbbel pga ressursmangel, da...

Skrevet

Ja, det som mangler nå er et digert bankran i løpet av kvelden. Da blir det trøbbel pga ressursmangel, da...

Digert bankran søndag kveld......neppe......

Snacky1365380698
Skrevet

Digert bankran søndag kveld......neppe......

Du har nok rett. Men et fint tidspunkt å gjøre en alvorlig forbrytelse (til) nå når så lite ressurser er tilgjengelig.

Skrevet

Du har nok rett. Men et fint tidspunkt å gjøre en alvorlig forbrytelse (til) nå når så lite ressurser er tilgjengelig.

Og er selvfølgelig A og B gjengen som står bak opplyser tv2 nyhetene.

gjengoppgjør

Snacky1365380698
Skrevet

Og er selvfølgelig A og B gjengen som står bak opplyser tv2 nyhetene.

gjengoppgjør

Why am I not suprised...?

Skrevet

I den andre linken er det alt bekreftet at det dreier seg om helt normal kulturell berikelse av vårt land, og lite skulle vel forundre om det også gjelder den øverste linken.

Gjest Brusgård
Skrevet

Har ikke vært et eneste bank- eller postran i 2006.

Gjest Brusgård
Skrevet

Drapsstatistikken i Norge har vært jevnt på 35-55 siden 60-tallet. Ikke flere drap i dag enn da.

Gjest spørdeg
Skrevet

Drapsstatistikken i Norge har vært jevnt på 35-55 siden 60-tallet. Ikke flere drap i dag enn da.

Var det drap hver bidige dag da også?

Skrevet

Why am I not suprised...?

For og si det slik er det svært lite kriminalitet i Oslo i forhold til diverse storbyer i usa . Men er så trist. Oslo har vært virkrelig uskyldig og rimelig trygt. Og det er det enda. Altså risikoen for å feks bli påkjørt er betraktelig større enn å bli utsatt for overfallsvoldtekt.

Likevel er det trist. At ikke oslo kan være en slags lite kardemommeby med et drap i året. Og ikke gjenger som skyter i gatene. Og horer og narkomane og alt det der som er med på å ødelegge uskylden.

Skrevet

Nei, det nekter jeg å tro. Før var det stor stå hei når det ble nevnt drap i nyhetene. Nå er det knapt noen som reagerer.

Skrevet

Nei, det nekter jeg å tro. Før var det stor stå hei når det ble nevnt drap i nyhetene. Nå er det knapt noen som reagerer.

Da foreslår jeg at du tar en titt på drapsstatistikken på SSB for Norge.

Som nevnt, antall drepte har ligget gjevnt, og jeg mener at pr inbygger har tallet vært 'stabilt' i noe sånt som 100 år.

Skrevet

I den andre linken er det alt bekreftet at det dreier seg om helt normal kulturell berikelse av vårt land, og lite skulle vel forundre om det også gjelder den øverste linken.

vedder 100 kroner i mot.

'Familietragedier på Bestum' er ikke noen med 'innvandrerbakgrunn.

Her er det good old fucked up lokals.

Gjest Brusgård
Skrevet

Var det drap hver bidige dag da også?

Du kan gjerne spørre meg om noe, men still i så fall et mer gjennomtenkt spørsmål.

Skrevet

Da foreslår jeg at du tar en titt på drapsstatistikken på SSB for Norge.

Som nevnt, antall drepte har ligget gjevnt, og jeg mener at pr inbygger har tallet vært 'stabilt' i noe sånt som 100 år.

Fint hvis du kunne finne den statistikken. For dette er i strid med alt som har stått om dette tema.

Skrevet

Fint hvis du kunne finne den statistikken. For dette er i strid med alt som har stått om dette tema.

http://statbank.ssb.no/statistikkbanken/

Søk på kriminalitet. Litt masse å lete i kanskje, men her finner du sammenlignbare statistikker for det meste. Vold, drap, sortert etter alder på ofre, gjerningspersoner, bosted etc etc.

Men det tar litt tid å rote rundt i.

Gjest Brusgård
Skrevet

Mulig folk reagerer annerledes, men det er et annet spørsmål.

Ellers står du fritt til å tro hva du vil. Det vil derimot være enkelt å dokumentere at du tar feil. Det er bare å ta en tur i en fagbokhandel og titte i Kriminalstatistikken fra SSB.

Skrevet

http://statbank.ssb.no/statistikkbanken/

Søk på kriminalitet. Litt masse å lete i kanskje, men her finner du sammenlignbare statistikker for det meste. Vold, drap, sortert etter alder på ofre, gjerningspersoner, bosted etc etc.

Men det tar litt tid å rote rundt i.

Har lett der, men kan ikke finne noe for så lang tid tilbake.

Skrevet

Har lett der, men kan ikke finne noe for så lang tid tilbake.

Jeg orket ikke lete lengre jeg heller.

Kan hende påstanden er sann, men jeg tror nok antallet drap har steget jevnt med befolkningsøkningen i landet.

Det er jo logisk. Jo flere folk, jo flere drap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...