Gå til innhold

Løs mage av kokosolje?

Gjest KlinKokos

Anbefalte innlegg

Gjest KlinKokos

Jeg har begynt (i tre dager nå) med en stor spiseskje med fin (dyr!) extra virgin kokosolje. det er for å gå ned i vekt, ("tenne fettbålet") og for å få mindre tørr hud og dårlige negler.

Jeg hadde litt løs mage i går og i dag bare ... ja. Nok sagt.

Har noen den erfaringen med olje på tom mage at det sklir temmelig rett igjennom? På meg tok det mindre enn en time, akkurat tid til litt frokost og frokostoppvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fikk angst bare av tanken

Er ikke kokosolje den mest usunne oljen av alle?

nettopp!

og dette heller man i seg og tror man er sunn?

SELOLJE er tingen(isteden for vegetabilsk omega 3,)i følge dol-s,nyhetsside for 1 mnd tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp!

og dette heller man i seg og tror man er sunn?

SELOLJE er tingen(isteden for vegetabilsk omega 3,)i følge dol-s,nyhetsside for 1 mnd tilbake

Har lest en del om matoljer nå i ettermiddag og kokosolje inneholder 90% (!!!) mettet fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fikk angst bare av tanken

Har lest en del om matoljer nå i ettermiddag og kokosolje inneholder 90% (!!!) mettet fett...

og er det ikke kokosolje(delfiafett) man lager delfiakake av,det er visstnok bare til jul,og heldig er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest OgsåKlinK

og er det ikke kokosolje(delfiafett) man lager delfiakake av,det er visstnok bare til jul,og heldig er det...

Jeg er på samme diett som deg. Kokosoljen (virgin) er helt flott, men den fungerer som avføringsmiddel om du tar den på tom mage!

Vent til du har spist, eller fordel den i teskjeer utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...