Gå til innhold

Gruer meg

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Skal til psykiateren igjen i morgen, og jeg gruer meg så veldig. For det er ikke blitt bedre i løpet av sommeren, og nå om dagen sliter jeg veldig. Vet ikke hvorfor jeg gruer meg, for hun er både grei og flink, men det er vel kanskje fordi jeg må innrømme at alt ikke er så bra lenger.

Vet jeg må være ærlig men det er vanskelig når en har det slik som jeg har det nå med tunge tanker og konkrete planer. Sliter også med at jeg spiser for mye piller, noe jeg vet er feil, men klarer ikke gjøre noe med det.

Noen som kan gi meg noen trøstens ord eller råd.

Klem fra en som sliter fælt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242739-gruer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det blir nok bedre

Klem tilbake fra en annen som sliter fælt!

Jeg sitter nå å gruer meg til et annet møte...

Har slitt så fælt og prøvd så mange forskjellige terapeuter og metoder...uten at noe hjelper...

Så om en et par timer har jeg avtale med en prest.

Ikke at jeg er kristen eller ønsker å bli det,-men for at jeg søker alt som kan kanskje bidra til å hjelpe meg videre på veien.

Så jeg føler med deg,-du som sliter så fælt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242739-gruer-meg/#findComment-1883525
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...