Gå til innhold

Lærere bør ikke drikke!


Gjest Barnemor

Anbefalte innlegg

Hva var det da?

En eksamen er bare en eksamen.

Det er ingen krise om man stryker, det kunne vært værre. Det tar ekstra tid og penger, men det er tross alt bare å ta den opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 233
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • muriel

    31

  • Dorthe

    16

  • keinstein

    12

  • citygirl

    11

Mest aktive i denne tråden

Sluttoppa! Du vet like godt som meg at alt som står i VG og Se&Hør er sant...

Og du kaller deg lærer, th...

;)

LærerSTUDENT, takk :)

Og jeg har jo for lengst (etter å ha lest denne tråden) innsett at jeg kommer til å bli en råtten lærer uansett.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Læreren til guttene sa at "Hvis dere skal imponere ei jente, er det bare å klaske kuken i bordplata!"

Og det blir jo fortsatt veldig imponerte over...

Ja jøss, vi damer er jo enkle sånn... Eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke du i rettsvesenet?

Her øyner jeg muligheter til å rydde opp!

Vi innsetter min bombastiske nabo, med løsningen på alle problemer:

Samfunnsfiender? Still dem opp og skyt dem. Gjengmedlemmer? Send dem til Svalbard og ned i gruvene. 10 år minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg sier at jeg hadde mistet respekten for deg som forelder dersom jeg møtte deg snydens full?

Naturligvis. Jeg skjønner det. Derfor, og av mange andre gode grunner, er jeg avholds.

Men min yrkesstatus er ikke forelder. Jeg får ikke utbetalt lønn for å være forelder (unntatt barnetrygd, som jo ikke er lønn). Så saken stiller seg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

LærerSTUDENT, takk :)

Og jeg har jo for lengst (etter å ha lest denne tråden) innsett at jeg kommer til å bli en råtten lærer uansett.

;-)

Selvinnsikten er jo hvertfall på plass da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Vi innsetter min bombastiske nabo, med løsningen på alle problemer:

Samfunnsfiender? Still dem opp og skyt dem. Gjengmedlemmer? Send dem til Svalbard og ned i gruvene. 10 år minst.

Se det - det hadde jo blitt vei i vellingen da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ja jøss, vi damer er jo enkle sånn... Eller kanskje ikke.

Joda. F.eks når noen prøver å sjekke meg opp på nettet - da svarer jeg alltid på de som sender bildet av en mer eller mindre tiltalende kuk på bordplate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Naturligvis. Jeg skjønner det. Derfor, og av mange andre gode grunner, er jeg avholds.

Men min yrkesstatus er ikke forelder. Jeg får ikke utbetalt lønn for å være forelder (unntatt barnetrygd, som jo ikke er lønn). Så saken stiller seg litt annerledes.

Så lenge vi gjør en glitrende jobb på skolen og med barna spiller det ingen rolle for noen hva vi driver med i fritiden.

Jeg er helt med på at ungene ikkeskal se læreren full, men om jeg treffer noen foreldre ute på byen syns jeg ikke det gjør noen verdens ting. Nå drikker jeg meg ikke stupfull, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det - det hadde jo blitt vei i vellingen da?!

Får våre nye venner mullahene bestemme, får du kutta av armen for å stjele en kulepenn på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Får våre nye venner mullahene bestemme, får du kutta av armen for å stjele en kulepenn på jobben.

Ja, og det funker jo ikke - for gjengene i deres hjemland er verre enn våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. F.eks når noen prøver å sjekke meg opp på nettet - da svarer jeg alltid på de som sender bildet av en mer eller mindre tiltalende kuk på bordplate...

Ja, eller som mora mi pleide å si: "Kuk e kuk!"

(Da riktignok i negativ betydning, som f.eks "trekuk".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Ja, eller som mora mi pleide å si: "Kuk e kuk!"

(Da riktignok i negativ betydning, som f.eks "trekuk".)

Som jo også er en setning man vil høre fra sin mor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...