Gå til innhold

Lærere bør ikke drikke!


Gjest Barnemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 233
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • muriel

    31

  • Dorthe

    16

  • keinstein

    12

  • citygirl

    11

Mest aktive i denne tråden

Neineinei, ikke noe gæærnt trådtroll her.

Jeg har alltid hørt at alkoholikere blir mye fortere full, kun etter noen få øl.

Jeg har alkoholiker i slekta med samme erfaring.

Arrester meg gjerne på det om jeg er feilinformert.

Jeg får ta en kikkerunde inne på rusforum og se hva de skriver der. :)

Trodde alkoholikere tålte "alt" uten å bli full, jeg?

Jeg drikker så og si aldri, og tåler svæææært lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for du kan ikke være forelsket heller!

Du må være fornuftig og rasjonell alltid - det vet du vel..

Og så må du ha svaret på alt!

Som jeg allerede har sagt: Jeg blir nok en råtten lærer.

Drikker alkohol (av og til) forelsker meg, puler, spiser sjokolade.... Jeg sliter virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg sagt. Mannen er skuespiller, ikke lærer.

Lærere som banker folk, er derimot styggedom.

Får føre det også opp på lista mi *sukk* Ett år igjen, så er det slutt på alle herlige nesestyvere og knasing i nesebrusk.

Jasså, er det en "medstudent" her? Hvilket/ hvilke fag tar du i år?

Jeg tar spes. ped. og det er kjempeinteressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, er det en "medstudent" her? Hvilket/ hvilke fag tar du i år?

Jeg tar spes. ped. og det er kjempeinteressant!

Musikk og matematikk. Tverrfaglig sett meget, meget spennende :o)

Men det spørs vel om jeg noengang får lov til å praktisere det jeg kan, grisejente som jeg er... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er forskjell på å ta en utepils og å drikke seg snydens, kanon full!

Hvis jeg hadde møtt mine barns lærere i... eh... sterkt beruset tilstand, hadde jeg mistet respekten for vedkommende.

Det samme gjelder legen min, eller gynekologen eller presten eller professor ditten eller datten.

Zåååh, schååål alle som gode lærere skal bli!

Avholdende hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sex da? Hvis ungene bor i nabolaget kan de titte inn om vinduene og se at læreren har sex med naboen. Da må alle lærere avstå fra sex siden det kan få unger på umoralske tanker. Sex er stygt som alle vet.

Er det greit om jeg leser Donald og spiser sjokolade av og til? Med gardinene trukket for, selvsagt...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Penisattrappen som brukes til å vise bruk av kondom er vel det mest forferdelige som har dukket opp av materiell for lærere :-)

I førsten ville ingen bli sett med den. Så det var et problem hvordan den skulle forflytte seg når ingen ville ta i den? Noen syns det var forferdelig mens andre lo så de skreik.

Ingen av helsepersonellet ville bemanne standen på ei helsemesse for sex og ungdom. Så fylkeslegen sjøl måtte stille. Av sikkert 30 kvalifiserte, så skulle alle plutselig noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Lærere er mennesker som alle oss andre, og de må få lov til å pule og drekke som alle oss andre.

Takk. Takk. Takk!

Nå ble jeg rørt *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta et par pils med minstemann. Hvorfor er det lekeapperater på uterestauranten hvis ikke det skulle være lov.

You go for it, girl!

Enig, herregud, folk er jo helt hysteriske!

Off topic: Støtsikker sand liksom??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisattrappen som brukes til å vise bruk av kondom er vel det mest forferdelige som har dukket opp av materiell for lærere :-)

I førsten ville ingen bli sett med den. Så det var et problem hvordan den skulle forflytte seg når ingen ville ta i den? Noen syns det var forferdelig mens andre lo så de skreik.

Ingen av helsepersonellet ville bemanne standen på ei helsemesse for sex og ungdom. Så fylkeslegen sjøl måtte stille. Av sikkert 30 kvalifiserte, så skulle alle plutselig noe helt annet.

Pikk kan være veldig, veldig skummelt, vet du... særlig for oss som ikke får se en etter siste året på lærerhøyskolen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt ta et par pils med minstemann. Hvorfor er det lekeapperater på uterestauranten hvis ikke det skulle være lov.

Lekeapparatene er nok der for å måle når minstemann har fått nok, og må gå over på cola :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til:

Det beste rådet jeg noen gang har fått fikk jeg av en sørpe full rektor jeg hadde hatt på grunnskolen, høsten etter jeg gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir han dritings av 2 øl er han alkoholiker og bør ikke drikke.

Alkoholikere blir som kjent brisne av kun en øl, de tåler ingenting.

Skulle tro det var motsatt, at kroppen tålte mer etter mange års harddrikking, ikke sant?

Et eksempel på hvordan gjentatt bruk av alkohol kan endre virkningene av et enkeltinntak, er utviklingen av økt toleranse for alkoholens rusvirkninger.

Gjentatte alkoholinntak setter i gang forandringer i nervecellene, som gjør at de tilpasser seg alkoholvirkningen.

Hjernecellene hos en person som drikker ofte, krever mer alkohol før de endrer sine signalmottakersystemer, enn hos en som drikker sjelden. Dette vil gi seg til kjenne ved at den som drikker ofte, "tåler mer" alkohol enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk og matematikk. Tverrfaglig sett meget, meget spennende :o)

Men det spørs vel om jeg noengang får lov til å praktisere det jeg kan, grisejente som jeg er... *sukk*

Ok. To fag jeg ikke kan utstå!

Da kan jeg kanskje få hjelp, da? Strøk på siste eksamen i matematikk 1. året... *grumpf*

Et pietistisk liv er nødvendig for lærere, så mye er sikkert.

*knepper hender og titter på mannen min. Nå må vi knulle, vennen min. Om et år blir det ikke mer!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikk kan være veldig, veldig skummelt, vet du... særlig for oss som ikke får se en etter siste året på lærerhøyskolen ;o)

Læreren min på ungdomsskolen rett og slett hoppa over det kapittelet i "helselære". Det gjorde jentenes lærer også. Enkelt og greit. Det sto helt til slutt i boka. 20 sider. Alle venta på det, og så ble vi så skuffet. Men vi leste det selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bare dem ikke røyker, så.

Hvis de røyker, da er det bare å gi dem dagsbøter eller 5 stokkeslag. Hvis ikke det hjelper, kaster vi dem i elva med en møllestein om halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...