Gå til innhold

Lærere bør ikke drikke!


Gjest Barnemor

Anbefalte innlegg

Gjest potetmoss

Du tar dette personlig og virker angripende i dine ytringer.

Må innrømme at jeg blir litt bekymret over at det finnes folk i norge som kan ha slike meninger ja. Skulle jo tro du var muslim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 233
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • muriel

    31

  • Dorthe

    16

  • keinstein

    12

  • citygirl

    11

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Nei, selvfølgelig er jeg ikke enig i det, det er noe av det aller verste jeg har hørt foreslått, og av flere årsaker.

Det er vilt overformynderi, galskap og tull &tøys, og dessuten synes jeg det er pølsevev at unger ikke skal kunne se voksne ta seg en øl, på sin egen fritid. Æsj.Det har de neggu ikke vondt av. Derimot tror jeg de har skikkelig vondt av geskjeftige, puritanske & overformyndende megger som tror at unger har vondt av absolutt alt og at de dessuten er navet i hjulet i hver situasjon.

Sånne får ikke bare et oppkonstruert forhold til alkohol, men antagelig et til seg selv og alle andre også.

Oppriktig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

Må innrømme at jeg blir litt bekymret over at det finnes folk i norge som kan ha slike meninger ja. Skulle jo tro du var muslim...

Jeg tok vel i litt hard for å få reaksjon, må innrømme det.

Ta den ene utepilsen din du, bare du ikke drikker deg full ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetmoss

Jeg tok vel i litt hard for å få reaksjon, må innrømme det.

Ta den ene utepilsen din du, bare du ikke drikker deg full ;)

Jeg er ikke lærer, heldigvis for det når det finnes slike som deg, men om jeg hadde vært det så hadde jeg levd akkurat som jeg ville, full eller ikke.

Du må virkelig sette høye krav til deg selv? DU av alle ER jo faktisk et forbilde, og så langt virker du som et dårlig et...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, for Laguna liker ikke barn hun nemlig ;o)

Hahaha! Så (bak)tanken med pølsene og bladene er at minsten skal være mest mulig okkupert og dermed minst mulig merkbar? *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barnemor

Jeg er ikke lærer, heldigvis for det når det finnes slike som deg, men om jeg hadde vært det så hadde jeg levd akkurat som jeg ville, full eller ikke.

Du må virkelig sette høye krav til deg selv? DU av alle ER jo faktisk et forbilde, og så langt virker du som et dårlig et...

Ro deg ned nå, denne diskusjonen er ikke så alvorlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Så (bak)tanken med pølsene og bladene er at minsten skal være mest mulig okkupert og dermed minst mulig merkbar? *fnis*

Jeg tviler på at hun har slike baktanker. Det er nok heller det at hun synes at når vi voksne koser oss så fortjener ungene litt ekstra også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniser*

Den er jo sjelden ute i friluft da - og ikke lyser den på himmelen heller...

Men jeg venter i spenning!

Sant. Men jeg er ganske flink til å snike meg diskret rundt og titte ned i utringninger etc. :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Sant. Men jeg er ganske flink til å snike meg diskret rundt og titte ned i utringninger etc. :-)

"..........................................."

Det tviler jeg faktisk ikke et sekund på :)

Forøvrig er den helt fin, ingen problemer, ingen verk, ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

Jeg kan godt ta et par pils med minstemann. Hvorfor er det lekeapperater på uterestauranten hvis ikke det skulle være lov.

Hvor er dette hen i Oslo da? Det var ikke mer enn et par år siden jeg leste at foreldre som hadde med barn ble jagd ut av puben og var uønsket der det ble nytt alkohol.

Har tidene forandret seg, eller er det forskjell fra plass til plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg faktisk ikke et sekund på :)

Forøvrig er den helt fin, ingen problemer, ingen verk, ingenting :)

Hvorfor tviler du ikke på det? Nå blir jeg nyskjerrig...:-)

Ellers: Bra. Hvordan er den ellers, med tanke på evt. økt følsomhet, stimulans etc? Det varierer jo ganske mye fra person til person.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har rett, men de bør i det minste aldri drikke seg full eller synlig beruset offentlig.

Jeg synes i grunnen at INGEN burde være dritings, verken offentlig eller privat! Det fører aldri noe godt med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er dette hen i Oslo da? Det var ikke mer enn et par år siden jeg leste at foreldre som hadde med barn ble jagd ut av puben og var uønsket der det ble nytt alkohol.

Har tidene forandret seg, eller er det forskjell fra plass til plass?

På Grünerløkka vel :o)

Du skulle sett alle de week-endfedrene som pilser og leser avisen mens ungene leker. Men jeg har ikke sett noen bli noe særlig beruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Hvorfor tviler du ikke på det? Nå blir jeg nyskjerrig...:-)

Ellers: Bra. Hvordan er den ellers, med tanke på evt. økt følsomhet, stimulans etc? Det varierer jo ganske mye fra person til person.

"........................................."

Vet ikke helt - jeg tror bare du er en luring :) Godt ment da...

Det er ikke den store følsomheten, men det var det ikke fra før av heller - den er ganske herdet. Det er satans vondt når den henger seg opp selvfølgelig - men ellers er det bare behagelig.

Det er klart jeg kjenner det bedre, og jeg er fortsatt litt forsiktig, men det er ganske moro også.

Ikke fordi jeg kjenner det så mye bedre, men fordi responsen hos motsatt kjønn er tydelig, og hos samme kjønn er morsom :)

Det er riktignok ikke mange som vet, men de som vet passer jo på å bemerke det til stadig, og det er moro.

Og så gir det jo meg noe at den som leker med den synes det er moro - selv om ikke jeg kjenner så mye mer, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt - jeg tror bare du er en luring :) Godt ment da...

Det er ikke den store følsomheten, men det var det ikke fra før av heller - den er ganske herdet. Det er satans vondt når den henger seg opp selvfølgelig - men ellers er det bare behagelig.

Det er klart jeg kjenner det bedre, og jeg er fortsatt litt forsiktig, men det er ganske moro også.

Ikke fordi jeg kjenner det så mye bedre, men fordi responsen hos motsatt kjønn er tydelig, og hos samme kjønn er morsom :)

Det er riktignok ikke mange som vet, men de som vet passer jo på å bemerke det til stadig, og det er moro.

Og så gir det jo meg noe at den som leker med den synes det er moro - selv om ikke jeg kjenner så mye mer, selvfølgelig :)

Høres bra ut :-)

Da er det bare å ta i den andre også, for å slippe å bli vindskjeiv.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

På Grünerløkka vel :o)

Du skulle sett alle de week-endfedrene som pilser og leser avisen mens ungene leker. Men jeg har ikke sett noen bli noe særlig beruset.

Kanskje Grünerløkka er rene fristaden da :)

Er de strengere ellers i byen, om du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

Jeg synes i grunnen at INGEN burde være dritings, verken offentlig eller privat! Det fører aldri noe godt med seg...

Det har du selvfølgelig helt rett i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærere bør ligge meget lavt mellom kl. 15 og 08. Null alkohol / tobakk, null godterier og null kjønnsliv.

Helst bør de gjøre det mange småskolebarn har trodd opp gjennom årene - være en del av inventare på skolen og overnatte der

synes lærerdatteren

*hehe*

Lilletrollet mitt ble oppriktig sjokkert da hun innså at barnehagetantene ikke BODDE i barnehagen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...